Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) вцілому тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника; 3) якщо тендерна пропозиція містить електронні документи, учасник має накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції на кожен електронний документ окремо.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 16 168 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 80,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41830654 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Карпенко |
| Телефон: | +380666961134 |
| E-mail: | marina_karpenko94@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37254, Україна, Полтавська область,Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |
0 |