Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Комунальна установа "Карпати" Козівської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 45082717 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Матківський Іван Михайлович |
| Телефон: | +380972455791 |
| E-mail: | koziovakarpaty@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82631, Україна, Львівська область,Козьова, Європейська, 46 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від від 17 липня 2025 року № 14 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Щебінь фракції 20-40 мм з доставкою ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-17-005619-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Комфорт-Сколе» виникла необхідність необхідність більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Комфорт-Сколе» до 26 серпня 2025 року (протокол уповноваженої особи №15 від 29 липня 2025 року).
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Комфорт-Сколе" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 10 Додатку № 1.2 до Тендерної документації, Учасник надає: «Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі на день подання пропозиції)». 2. Згідно пункту 8 Додатку № 1.2 до Тендерної документації, Учасник надає: Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника(дата видачі не раніше оголошення торгів). 3. Згідно пункту 9. Додатку № 1.2 до Тендерної документації, Учасник надає: Інформація з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). (в разі якщо в наданій довідці від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника будуть вказані рахунки з банків, на які Учасник не надав довідки) Учасником не надано такої інформації. ВИРІШИВ: І. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ПП "Комфорт-Сколе" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів: 1. Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі на день подання пропозиції). 2. Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби Україниз інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника(дата видачі не раніше оголошення торгів). 3. Інформація з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). II. Роз’яснити Учаснику ПП "Комфорт-Сколе", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.