| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 279 793,02 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 398,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Матвєєва |
| Телефон: | +380673578385 |
| E-mail: | yana.melnyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника торгів за правилами організатора за предметом - Молоко ультрапастеризоване питне за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 «Молоко та вершки» (№UA-2025-04-04-009338-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СДС-ІНВЕСТ" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. Учасником не надано документи, що підтверджують виконання аналогічного договору №238 від 11.04.2023 укладений з КП «Вінницяоблводоканал» (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару, та/або скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного (-их) договору(-ів), тощо), надання яких передбачено пунктом 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації закупівлі. 2. Учасником не надано довідку, заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), надання якої передбачено пунктом 3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації закупівлі; 3. Учасником не надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно пункту 4 розділу «Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції/договору уповноваженої особи учасника закупівлі» додатку 2 Документації закупівлі; 4. В наданій Учасником Інформації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 570 від 09.04.2025, згідно пункту 2 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації закупівлі, в графі «Пропозиція Учасника» не підтверджена наступна інформація: товар повинен мати залишковий термін зберігання не менше 90 %, строк придатності не менше 30 діб та умови зберігання +1+25. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: видаткові накладні або акти приймання-передачі товару, та/або скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі. 2. Довідку заповнену відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до Документації підписаною уповноваженою особою Учасника та скріпленою печаткою (у разі використання). 3. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 4. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації у Додатку 3 до документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.