Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 987 551,40 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 937,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945469 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Герман Полішко |
| Телефон: | +380969389161 |
| E-mail: | german.polishko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04082, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
3 |
11.07.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-11-010497-a на закупівлю фільтруючих елементів для машин механізованого розмінування MV-10, MV-4 згідно ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації. 21.07.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати пʼяти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність отримання юридичного висновку стосовно окремих документів учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 231 від 28.07.2025.
Відповідно до вимог пункту 1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” розділу 2 “Перелік кваліфікаційних документів” Додатку №1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)” до тендерної документації передбачено: “Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати: - сканований(і) з оригіналу аналогічний(і) договір(ори), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів; - документи, що засвідчують факт постачання товару за аналогічними договорами, які вказані учасником в Довідці (скановані з оригіналу видаткові накладні / акти приймання-передачі); - скановані з оригіналу лист(и) - відгук(и) (не менше 1-го) від замовника про належне виконання договору (що вказаний(і) в Довідці). Відгук(и) повинні) мати посилання на договір, який виконаний та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.” Учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист(и) відгук(и) про належне виконання договору (що вказаний(і) в Довідці). Просимо виправити дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.