Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 036 194,68 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 180,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 723,89 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ" |
| ЄДРПОУ: | 34754617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вероніка Міхно |
| Телефон: | 380577252801 |
| E-mail: | vpz.khgl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61145, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А |
5 |
Комунальним спеціалізованим підприємством «Харківміськліфт» оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), на закупівлю за предметом: «Фарба та супутня продукція (за кодом ДК 021:2015 44810000-1 Фарби)», (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-012108-a). Відповідно до пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом документів та інформації, які містяться в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ", ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ""ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ"" закупівлі за предметом: «Фарба та супутня продукція (за кодом ДК 021:2015 44810000-1 Фарби)», (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-10-012108-a) до 20 робочих днів, та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель у строк, передбачений пунктом 41 Особливостей.
У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ» (далі – Учасник) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника не надано лист погодження з вимогами, викладеними у Додатку № 3 до тендерної документації; 2. У складі тендерної пропозиції Учасника надано інформацію не в повному обсязі по позиціях 15 таблиці 1 додатка №3 до тендерної документації та 18 таблиці 1 додатка №3 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пункт 1 Додаток №1 до тендерної документації; 2. Таблиця 1 Додаток №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. пункт 1 Додаток №1 до тендерної документації: Учасник повинен надати: на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі Учасники надають лист погодження з вимогами, викладеними у Додатку № 3 до тендерної документації; 2. Таблиця 1 Додаток №3 до тендерної документації: - Учасник повинен надати: інформацію в повному обсязі по позиціях 15 таблиці 1 додатка №3 до тендерної документації та 18 таблиці 1 додатка №3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до Учасника процедури закупівлі з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей Учасником процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.