Закупівлю оголошено - 22-09-2025, 14:45. Дата останніх змін - 22-09-2025, 14:45

Гель для ультразвукової діагностики високої в'язкості блакитний (НК 024:2023 - 15321- Нестерильний з'єднувальний гель; НК 031:2024 - Z1399 Інше) за ДК 021:2015 код CPV 33140000-3-Медичні матеріали

Гель для ультразвукової діагностики високої в'язкості блакитний (НК 024:2023 - 15321- Нестерильний з'єднувальний гель; НК 031:2024 - Z1399 Інше) за Д... Державна закупівля - UA-2025-09-22-009223-a Гель для ультразвукової діагностики високої в'язкості блакитний (НК 024:2023 - 15321- Нестерильний з'єднувальний гель; НК 031:2024 - Z1399 Інше) за ДК 021:2015 код CPV 33140000-3-Медичні матеріали від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» від 9/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-22-009223-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-22-011104-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-09-2025, 14:45
по 25-09-2025, 09:30

Примітка: 1.Постачання товару повинна здійснюватися Постачальником партіями за потребою згідно заявки (замовлення)Замовника у строк до 6-ти робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника (усно, письмово, листом або за допомогою факсимільних заходів). Постачання товару відбувається за рахунок Постачальника. 2. Інші примітки: 2.1.ВВАЖАТИ технічною помилкою невідповідність в електронній системі закупівель на майданчику Zakupivli.pro назви виду закупівлі відповідно до законодавства, а саме: запит цінових пропозицій (Prozorro Market) замість - запиту пропозицій постачальників. ДК за номенклатурною позицією: 33141625-7 - Діагностичні набори; 2.2.Постачальником може бути запропоновано товар з одиницею виміру відмінною, аніж вказано в Специфікації та запиті пропозицій постачальників; 2.3. Постачальником може бути запропоновано товар з фасуванням (кількість) відмінним, аніж вказано в Специфікації та запиті пропозицій постачальників та може привести обсяг товару до кратності одиниці виміру (паковання) при цьому не зменшуючи кількість товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2500
2 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
ЄДРПОУ:01994921 Досьє YouControl
Контактна особа:Людмила Юха
Телефон:+380522322484
E-mail:etorgi@ukr.net
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл

6
штука
25006 , Україна , Кіровоградська область , Кропивницький , вул. Преображенська 79/35 ,
по 30-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірРожевий, Зелений, Безбарвний, БлакитнийАктивна22-09-2025, 14:41
ПакуванняФлакон, Пакет, КаністраАктивна22-09-2025, 14:41
ПризначенняГель для УЗДАктивна22-09-2025, 14:41
ЕлектропровідністьНіАктивна22-09-2025, 14:41
Розчинність у водіТакАктивна22-09-2025, 14:41
Об'єм5000мілілітрАктивна22-09-2025, 14:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 14:45:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 14:41:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за кожну партію поставленого Товару по даному Договору здійснюється Замовником протягом 30 робочих днів після фактичної поставки Товару на підставі належним чином оформлених документів, що підтверджують фактичне отримання Товарів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ