Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 441 664 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 416,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир |
| ЄДРПОУ: | 07516184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ліскова Юлія Юріївна |
| Телефон: | +380334233333 |
| E-mail: | prozorro_kev_volvol@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 44701, Україна, Волинська область,Володимир, Академіка Глушкова 1 |
2 |
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону наступною найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Учасник надав аналогічний договір №2 від 08.10.2024 р. “Вішалка на металокаркасі” , що не відповідає предмету закупівлі. Додаток 1 до тендерної документації Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.Скановані з оригіналу копії аналогічного(-них) договору(-ів) за 2022-2025 рр. (не менше одного), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами)* є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі щодо постачання товару. *Аналогічним вважається договір купівлі-продажу товару, які зведено в один клас Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, тобто – всі категорії товарів, що вміщує 4 знак CPV. 2. Скановані з оригіналів копії листа(-ів) – відгук(-ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу не раніше 2024-2025 рік. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, що вказані в довідці (копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці – видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи визначені пунктами. Учасник повинен надати документи щодо аналогічного договору вказані у Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.