Закупівлю оголошено - 05-03-2025, 11:30. Дата останніх змін - 12-03-2025, 14:06

Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421... Державна закупівля - UA-2025-03-05-004899-a Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 від замовника НЕТІШИНСЬКА ГІМНАЗІЯ "ЕНЕРГІЯ" НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ від 3/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-05-004899-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-05-006104-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 11:30
по 08-03-2025, 00:00

З метою забезпечення дітей харчуванням, постачання здійснюється, згідно заявки.Поставка товару здійснюється щодня, невеликими партіями , залежно від потреби з Замовника Строк поставки Товару згідно наданої заявки, наступного дня. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару за адресою Замовника. Залишковий термін придатності товару повинен становити не менше 80% строку придатності Товару на момент поставки. В нагальних потребах Постачальник повинен мати можливість поставити чи провести заміну продукції неналежної якості протягом 3-х годин з моменту отримання замовлення. 5.4. Замовлення надається Постачальникові письмово або по телефону. В будь-якому випадку прийняття замовлення Постачальником повинно бути підтверджено (погоджено). Постачальник зобов’язується дотримуватись відповідності позицій в накладній позиціям в замовленні. 5.5. Постачання Товарів здійснюється спеціальним автотранспортом, призначеним для перевезення харчових продуктів. Транспортування здійснюється з урахуванням правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. 5.6. Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до місця поставки. Постачальник несе відповідальність за пошкодження Товарів внаслідок транспортування до моменту передачі Товарів Замовнику. Товар повинні мати маркування у відповідності до вимог законодавства України. 5.7. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують Товар в дорозі і виконують вантажно - розвантажувальні роботи, повинні мати при собі довідку (особову медичну книжку) про медичний огляд та санітарний одяг у відповідності із санітарними вимогами. 5.8. Постачальник разом із Товаром надає Замовнику видаткову накладну на Товар, рахунок на оплату та оформлені належним чином супровідні документи, якими підтверджується походження Товару, його безпечність, якість, тощо. Супровідні документи повинні бути читабельними. Документи надаються Постачальником при поставці кожної партії Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник. 5.9. Замовник має право приймати Товари без додаткової перевірки якості кожної одиниці Товару, якщо вони належним чином упаковані, промарковані і не мають видимих пошкоджень. У разі виявлення явних недоліків при прийомі Товару, постачання Товару в не в повному обсязі, недотримання строків постачання, сторонами складається відповідний Акт приймання Товару, який обов`язково підписується комісією Замовника та уповноваженою особою представника Постачальника, яка визначається та підтверджується письмово Постачальником відповідальною за доставку Товару та водночас підпису Акту приймання Товару. 5.10. Перевірка якості Товарів здійснюється Покупцем протягом дії строку придатності поставленого Товару і у разі виявлення будь-яких недоліків у період дії терміну придатності Товару, здійснюється виклик уповноваженого представника Постачальника для складання Сторонами відповідного акту. У разі неявки представника Постачальника у строк, визначений Замовником, складений акт вважається погодженим із Постачальником автоматично. 5.11 Замовник розпочинає приймання Товару при наявності у Постачальника супровідних документів передбачених в цьому Договору. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також передбаченого чинним законодавством маркування, продукція не приймається. 5.12. Покупець має право пред’явити претензію Постачальнику по якості Товару протягом дії строку придатності Товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред’являється Постачальнику по якості у будь-який момент впродовж дії строку придатності Товару. При виникненні претензій по якості Товару, або інших обставин, що перешкоджають нормальному використанню Товару за призначенням, що трапилися з вини Постачальника, останній за свій рахунок повинен здійснити заміну Товару. 5.13. Доставка Товару здійснюється уповноваженим представником Постачальника, безпосередньо за адресою Покупця. VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 6.1. Замовник зобов’язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату за поставлений Товар. 6.1.2. Приймати поставлений Товар відповідно до умов Договору. 6.2. Замовник має право: 6.2.1. Подавати в електронній чи іншій, узгодженій Сторонами формі, заявки на поставку Товару, не залежно від кількості від 0,5 кг. 6.2.2. Повернути видаткову накладну Постачальнику без здійснення оплати у разі неналежного її оформлення. 6.2.3. Достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це письмово або електронною поштою за 5 днів до дати розірвання Договору. 6.2.4. Контролювати дотримання умов та строків поставки товару Постачальником. 6.2.5. Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від фактичного фінансування видатків. В такому випадку Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 6.2.6 Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
31050
31 050 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:НЕТІШИНСЬКА ГІМНАЗІЯ "ЕНЕРГІЯ" НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:26158477 Досьє YouControl
Сайт:http://netishyn4.school.org.ua/
Контактна особа:Катаріна Абдурашитова
Телефон:+380979338826
E-mail:zosh4buh@ukr.net
Місцезнаходження:
30100, Україна, Хмельницька область,місто Нетішин, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 3
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

100
кілограм
30100 , Україна , Хмельницька область , м.Нетішин , вул.Енергетиків 3 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру9.0%Активна05-03-2025, 11:29
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна05-03-2025, 11:29
БезлактознийНіАктивна05-03-2025, 11:29
ДобавкиНіАктивна05-03-2025, 11:29
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

50
кілограм
30100 , Україна , Хмельницька область , м.Нетішин , вул.Енергетиків 3 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна05-03-2025, 11:29
Масова частка жирувід 50 до 50%Активна05-03-2025, 11:29
Добавкибез добавокАктивна05-03-2025, 11:29
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна05-03-2025, 11:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:30:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:29:47
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником вартості кожної поставленої партії товару в безготівковій формі на банківський рахунок Постачальника за цінами, вказаними в видаткових накладних, протягом 10 календарних днів з дня отримання товару. 4.2. Оплата здійснюється через Державну казначейську службу України. 4.3. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.5. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Фінансування даного Договору проводиться за рахунок коштів спеціального фонду бюджету по КПКВК 0611403 "Забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам", КЕКВ 2230 « Продукти харчування», коштів загального фонду місцевого бюджету КПКВК «0611021» «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти», КЕКВ 2230 «Продукти харчування »
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Хмельницька область, Деражня, Деражнянський район, вул. Бориса Олійника, будинок 7, 32200, Зеленовська Лілія Миколаївна
          Остаточна пропозиція:
          27 792 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          10-03-2025, 08:13
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-03-05-004899-a-a1
          Номер договору:
          13-04-03/25
          Дата підписання договору:
          12-03-2025, 14:03
          Строк дії договору:
          з 12-03-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Яглінський Валерій Станіславович
          E-mail підписанта:
          dmolz@ukr.net
          Посада підписанта:
          директор
          Підписант діє на підставі:
          статуту
          Номер IBAN:
          UA673808050000000026007434075
          Телефон підписанта:
          380673835002
          27 792 UAH
          Ціна договору
          23 160 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          27 792 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          06-03-2025, 15:42:33
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ