| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 57 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 285 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1785 |
| ЄДРПОУ: | 08022573 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Гріднєв |
| Телефон: | +380931228368 |
| E-mail: | gridnevm86@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Порядок денний: Розгляд результатів проведення спрощеної закупівлі (Ноутбук LENOVO), ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-24-000931-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розглянуто найменшу пропозицію за результатами аукціону. № Учасник Остаточна пропозиція 1 ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) 54 486,00 грн. з ПДВ За результатами перевірки документів, наданих Учасником встановлено: ТОВ «ПБГ19» у складі пропозиції не надано: Підпунктом 14.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Для юридичних осіб: - заповнену Анкету учасника (додаток №4 до Оголошення). ТОВ «ПБГ19» у складі пропозиції не надано вищевказану анкету учасника. Пунктом 14.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (на підставі абзаців 6 - 7 пункту 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, встановлено: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. У Замовника наявні підстави для розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання ТОВ «ПБГ19» наступних документів (при цьому надання ТОВ «ПБГ19», зазначених документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо): - заповнену Анкету учасника (додаток №4 до Оголошення). ВИРІШИВ: Розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати наступні документи: - заповнену Анкету учасника (додаток №4 до Оголошення)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.