| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 94 800,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 474 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Матвєєва |
| Телефон: | +380673578385 |
| E-mail: | yana.melnyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
4 |
Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Рушники паперові, папір туалетний, серветки паперові за кодом ДК 021:2015: 33760000-5 – «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» (№UA-2024-12-13-016649-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання вимог додатку 1 Документації спрощеної закупівлі (далі - Документація), Учасником надано Пропозицію №20241223-1/і від 23.12.2024, в якій внесено зміни у передбачену форму, а саме: добавлено графи «Ціна за одиницю грн. без ПДВ» та «Загальна вартість грн. без ПДВ», чим недотримано передбачені вимоги додатку 1 Документації (Учасник не повинен відступати від даної форми). 2. Вимогами пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації передбачено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі, а саме на поставку товарів - Рушники паперові, папір туалетний, серветки паперові. Так, на виконання вимог даного пункту Учасником надано у складі пропозиції Договір №54 від 29.03.2021 укладений з ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ на поставку паперових рушників і туалетного паперу, із документами про його виконання, та Договір №П/НХ-21996/НЮ від 19.10.2021 укладений з АТ «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» на поставку паперу туалетного, із документами про його виконання. Проте, в жодному із наданих договорів не передбачена та непідтверджена поставка товару – Серветки паперові, чим недотримано вимоги зазначеного пункту. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведену у відповідність та заповнену в повному обсязі Пропозицію Учасника згідно додатку 1 Документації. 2. Скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару, та/або скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо) (Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару – Серветки паперові).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.