Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 91 764,85 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 458,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39611267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Березовчук Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380989513598 |
| E-mail: | kptender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04214, Україна, Київська область,Київ, вул. Північна, 22 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» ПРОТОКОЛ № 195.195.195.2025 м. Київ « 27 » серпня 2025 року уповноваженої особи Тетяни БЕРЕЗОВЧУК Порядок денний: 1.Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж системи ГВП житлового будинку за адресою: вул. Героїв полку «Азов»,3-Б в Оболонському р-ні м. Києва за ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи. Відповідний код 45332200-5 Водопровідні роботи . ДБН А.2.2-3:2014 (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-12-010426-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі встановлено такі порушення, а саме: у зв’язку з помилковим (технічна помилка) визначенням предмету закупівлі (найменування послуг) виникла необхідність відмінити дану закупівлю. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Головний фахівець з публічних закупівель КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» КЕП Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-08-2025, 14:18 по 07-09-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.