Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 659 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 295 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02001311 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Щур |
| Телефон: | +380352525806 |
| E-mail: | medikal-terokkl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46002, Україна, Тернопільська область,м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження інформації щодо субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг Учасник в складі пропозиції повинен надати: 1. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 2. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів/декларацій * та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. Також у складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. 3. Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків, то такий учасник надає інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасник повинен надати лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). Учасник, в складі пропозиції надає лист про залучення субпідрядника, в якому зазначає, що планує залучати субпідрядника ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ в обсязі не більше 20% вартості договору. Проте Учасник в складі пропозиції НЕ надає лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі пропозиції повинен надати: Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Учасник в складі пропозиції надає лист про виконання аналогічних договорів, проте в колонці «Найменування - замовника (із зазначенням адреси та номеру телефону)» для Договору № 06.12.2024-1 від 06.12.2024 р. не вказано номеру телефону Замовника. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність 2. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасник в складі пропозиції надає Тендерну пропозиції, проте в колонці «Одиниця виміру» зазначає штуки, а потрібно – послуги. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. 2. Надати ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.