Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 405 333 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 026,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чернівціводоканал |
| ЄДРПОУ: | 03361780 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vodokanal.cv.ua |
| Контактна особа: | Олеся Дудник |
| Телефон: | +380372547559 |
| E-mail: | cernivcivodokanal@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58023, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5 |
3 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (стр. 30 файлу «PDF документи.pdf»). На підтвердження даної довідки Учасником надано скан-копію договору поставки аналогічного товару (стр. 31-37 файлу «PDF документи.pdf»). Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити виконання аналогічного договору «накладними/актами про підтвердження виконання такого договору». В тендерній пропозиції накладні/акти про підтвердження виконання аналогічного договору відсутні. Надати протягом 24 годин наступне: Накладні/акти про підтвердження виконання аналогічного договору згідно наданої Учасником довідки (стр. 30 файлу «PDF документи.pdf») та скан-копії договору поставки аналогічного товару (стр. 31-37 файлу «PDF документи.pdf») відповідно до вимог пункту 1 розділу І Додатку 1 тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Док щодо транспортування.pdf», в якому міститься договір на транспортно-експедиторське обслуговування з перевезенням вантажів автомобільним транспортом №2023/03 від 26.09.2023 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТТ № 599787. Згідно підпункту 2.1. пункту 2 розділу І Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «2.1. Надати інформаційну довідка щодо наявності матеріально-технічної бази в Учасника закупівлі (транспортних засобів, які здійснюватимуть доставку сипучих матеріалів) із зазначенням назви, реєстраційний номер транспортного засобу, правову підставу володіння.». В тендерній пропозиції Учасника дана довідка відсутня. Надати протягом 24 годин наступне: Інформаційну довідку щодо наявності матеріально-технічної бази в Учасника закупівлі (транспортних засобів, які здійснюватимуть доставку сипучих матеріалів) із зазначенням назви, реєстраційний номер транспортного засобу, правову підставу володіння відповідно до вимог пункту 2 розділу І Додатку 1 тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015». У складі тендерної пропозиції Учасника даний документ відсутній. Надати протягом 24 годин наступне: Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Додатку 1 тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 1 розділу ІV Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ або інший документ, що підтверджує форму оподаткування учасника.». У складі тендерної пропозиції Учасника даний документ відсутній. Надати протягом 24 годин наступне: Витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ або інший документ, що підтверджує форму оподаткування Учасника відповідно до вимог пункту 1 розділу ІV Додатку 1 тендерної документації. 5) Відповідно до пункту 6 розділу ІV Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником у Додатку №2». На виконання даної вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист №04/3 від 18.04.2025 (стр. 38 файлу «PDF документи.pdf») у змісті якого вказав, що «підтверджує, що предмет закупівлі відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам відповідно до вимог, визначених замовником у Додатку №1 (з усіма документами, що вимагається в даному додатку». Також Учасником надано підписаний та пропечатаний документ №04/02 від 18.04.2025 (Технічне завдання) (стр. 39 файлу «PDF документи.pdf»). Надати протягом 24 годин наступне: Привести у відповідність «Гарантійний лист щодо підтвердження Учасником технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником у Додатку №2.» відповідно до вимог пункту 6 розділу ІV Додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.