Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 13 443 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 134 431 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 403 293 UAH |
| Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Дубінін |
| Телефон: | 380504954636 |
| E-mail: | dimadubinin1986@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Незалежності, будинок 18 |
15 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі, на підставі перерозподілу планових показників відповідно до пропозицій відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм), довідкою від 05.06.2025 №36 було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2025 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю Деревини дров’яної непромислового використання за КЕКВ 2275 - Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 09-06-2025, 10:20 по 20-06-2025, 00:00
Документи:
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема – пункт 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.3.2. Копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього, зазначеного в довідці, та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати укладення такого договору та стану його виконання. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ" надав Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Файл – 1 Довідка_наявність досвіду виконання аналогічного договору), яка відповідає формі Табліці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ" надає копію договору про постачання деревини від 12 березня 2025 року №2 (Файл – 2 Досвід аналогічного виконання анал. договору), який не містить підпису і печатки зі сторони Продовця, що не дає можливості підтвердити дійсність укладання зазначеного договору. Окрім цього, на підтвердження виконання договору про постачання деревини від 12 березня 2025 року №2 ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ" надає копію видаткової накладної від 14 березня 2025 р. №70 (Файл - 2 Досвід аналогічного виконання анал. договору), яка також не містить підпису і печатки зі сторони Постачальника, що не дає можливості підтвердити дійсність зазначеної видаткової накладної. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього, зазначеного в довідці та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. А саме: копію підписаного з обох сторін договору про постачання деревини від 12 березня 2025 року №2 та копію підписаної з обох сторін видаткової накладної від 14 березня 2025 р. №70.
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема – пункт 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір за кодом ДК 021:2015 «03410000-7 – Деревина» та/або предметом закупівлі якого є «Деревина дров’яна непромислового використання». 1.3.2. Копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього, зазначеного в довідці, та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати укладення такого договору та стану його виконання. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надав Довідку про виконання аналогічних договорів від 25 квітня 2025 року №21 (Файл – 21. Довід. про досвід. викон. аналог. договорів), яка не відповідає формі Табліці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, Учасник надає копію договору про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки та оборони від 18 липня 2024 року №419 (Файл – 22. Нац Д 419), який не містить підписів і печаток Сторін договору, що не дає можливості визначити дійсність укладання зазначеного договору. На підтвердження виконання договору про закупівлю товарів Учасник надає Акт звірки взаєморозрахунків взаємних розрахунків по стану за період: 3 квартал 2024 р. між ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НЕКТАР БРУС» і Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (Файл - 23. акт звірки Нац.гвард), який не містить посилань на договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки та оборони від 18 липня 2024 року №419. Крім того, на підтвердження виконання договору про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки та оборони від 18 липня 2024 року №419 Учасник надає видаткові накладні на 218 аркушах (Файл - 23. Видаткові Нац 1; Файл - 23. Видаткові Нац 2; Файл - 23. Видаткові Нац 3), які підтверджують виконання договору на суму 17 618 882,40 грн. Враховуючи те, що ціна договору про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки та оборони від 18 липня 2024 року №419 становить 17 749 860,00 грн надані Учасником видаткові накладні не можуть бути підтвердженням виконання зазначеного договору, а наданий Учасником Акт звірки взаєморозрахунків взаємних розрахунків по стану за період: 3 квартал 2024 р. між ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НЕКТАР БРУС» і Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України лиш підтверджує, що за даними ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НЕКТАР БРУС» станом на 30.09.2024 заборгованість відсутня. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.1. Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Для посадової особи або представника учасника – юридичної особи: протокол засновників/учасників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником учасника); довіреність, доручення тощо (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Для учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а в разі, якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про уповноважену особу від 25 квітня 2025 року №27 (Файл – 27. Довідка про уповноважену особу), якою повідомив, що повноваження на підписання документів тендерної пропозиції, а також інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі та підписання договору за результатами торгів має Кіяшко Євген Миколайович, що підтверджується наказом та довіреністю. Разом з тим, на підтвердження інформації зазначеної в Довідці про уповноважену особу від 25 квітня 2025 року №27, Учасник надає Наказ про переведення на іншу посаду від 22 березня 2024 року № 22/03/24 (Файл - 38. наказ Кіяшко Є. ком.дир.) та Довіреність від 27 березня 2024 року (Файл - 37. Документ_2024-03-27_122515), яка видана строком на один рік. Враховуючи те, що Довіреність від 27 березня 2024 року дійсна до двадцять сьомого березня дві тисячі двадцять п’ятого року гр. Кіяшко Євген Миколайович під час проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-04-13-000332-a, станом на дату подання тендерний пропозицій, не мав чинних повноважень бути представником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НЕКТАР БРУС». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: Для посадової особи або представника учасника – юридичної особи: протокол засновників/учасників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником учасника); довіреність, доручення тощо (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. ІІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію оригіналу чи нотаріальної копії підтверджуючого(их) документу(ів), щодо законності походження деревини на всю кількість товару визначену замовником в тендерній документації. А саме: Лісорубний квиток (якщо учасник є постійним лісокористувачем) або договір, укладений учасником за результатами аукціону з продажу деревини з постійним лісокористувачем (для інших учасників), або договір, укладений учасником з особою (особами), яка (які) є власником деревини та має (мають) змогу гарантовано продати і передати учаснику деревину в строки, що не перевищують зазначені в цій тендерній документації строки поставки товару (для інших учасників). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження законності походження деревини на всю кількість товару визначену замовником в тендерній документації, ПП «НЕКТАР БРУС» надав біржове (аукціоне) свідоцтво № 16978/260924/43538424/1 (Файл - 29. Svidotstvo_16978_45066721_43538424_20240926_1.pdf (2)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 17665/051124/43538424/1 (Файл - 30. Svidotstvo_17665_45101577_43538424_20241105_1.pdf (3)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18038/201124/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18038_45078716_43538424_20241120_1.pdf (3)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18074/251124/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18074_44947945_43538424_20241125_1.pdf (1)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18358/101224/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18358_44959919_43538424_20241210_1.pdf (1)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18358/101224/43538424/2 (Файл - Svidotstvo_18358_45040293_43538424_20241210_2.pdf (1)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18380/111224/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18380_45040293_43538424_20241211_1.pdf (1)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18381/111224/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18381_45040293_43538424_20241211_1.pdf (1)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18385/101224/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18385_44923966_43538424_20241210_1.pdf (3)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18495/070125/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18495_45625546_43538424_20250107_1.pdf (2)); біржове (аукціоне) свідоцтво № 18498/070125/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18498_45625546_43538424_20250107_1.pdf (2)) та біржове (аукціоне) свідоцтво № 18511/070125/43538424/1 (Файл - Svidotstvo_18511_45456197_43538424_20250107_1.pdf (5)), які є тільки правом на укладання договору купівлю-продажу за підсумками проведення аукціону. Крім того, біржове (аукціоне) свідоцтво № 16978/260924/43538424/1; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18074/251124/43538424/1; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18358/101224/43538424/1; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18358/101224/43538424/2; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18381/111224/43538424/1; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18385/101224/43538424/1; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18495/070125/43538424/1; біржове (аукціоне) свідоцтво № 18498/070125/43538424/1 та біржове (аукціоне) свідоцтво № 18511/070125/43538424/1 є результатом аукціону з продажу необробленої деревини промислового використання, в той час, як предметом закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-04-13-000332-a є деревина дров’яна непромислового використання. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо підтверджуючого(их) документу(ів) законності походження деревини на всю кількість товару визначену замовником в тендерній документації дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 5.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копію оригіналу чи нотаріальної копії підтверджуючого(их) документу(ів), щодо законності походження деревини на всю кількість товару визначену замовником в тендерній документації: лісорубний квиток (якщо учасник є постійним лісокористувачем) або договір, укладений учасником за результатами аукціону з продажу деревини з постійним лісокористувачем (для інших учасників), або договір, укладений учасником з особою (особами), яка (які) є власником деревини та має (мають) змогу гарантовано продати і передати учаснику деревину в строки, що не перевищують зазначені в цій тендерній документації строки поставки товару (для інших учасників). А саме надати скан-копію оригіналу чи нотаріальної копії укладеного(их) договору(ів) купівлі-продажу між Продавцем та Покупцем, за підсумками проведення аукціону на підставі наданих Учасником біржових (аукціоних) свідоцтв, на всю кількість товару визначену замовником в тендерній документації. ІV. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.11. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. А саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 2) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ПП «НЕКТАР БРУС», на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ПП «НЕКТАР БРУС» підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. V. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, та довідку в довільній формі з інформацією щодо відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей. А саме: Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ПП «НЕКТАР БРУС» підтвердив відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, крім підпункту 9 пункту 47 Особливостей, натомість на підтвердження наявності інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі зазначив учасник процедури закупівлі є нерезидентом. Враховуючи вищевикладене, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 2 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.