Закупівлю оголошено - 14-10-2025, 13:44. Дата останніх змін - 14-10-2025, 13:44

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)... Державна закупівля - UA-2025-10-14-008308-a Яйце куряче столове, категорія Перша (M) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-14-008308-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-14-010113-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-10-2025, 13:44
по 17-10-2025, 10:00

Поставка товару здійснюється дрібними партіями з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 14.00 у період дії договору згідно заявок Замовника. Строк виконання однієї заявки 1 календарний день. Заявка подається за допомогою телефонного або електронного зв'язку. Поставка здійснюється не рідше одного разу на 14 днів. Поставка, що здійснюється після 14.00 – вважається недобросовісним виконанням заявок Замовника та Договору. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Замовника: м. Київ, вул. Кирилівська, 103 - продовольчий склад. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. При постачанні товару Постачальник обов’язково повинен надати сертифікати відповідності, протоколи випробувань, гігієнічні сертифікати (висновки), декларацію виробника з зазначенням номера ветеринарного свідоцтва на конкретну партію (на момент поставки) та/або інші документи, які підтверджують походження та якість товару, відповідно до чинного законодавства України. Поставка товару проводитися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування та холодового ланцюга. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати при собі медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу. При укладанні договору Постачальник надає Замовнику завірені належним чином копії наступних документів, а саме: - Постачальник документально підтверджує, що згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», він є оператором зареєстрованих потужностей (об'єктів), які він використовує у господарській діяльності, та має експлуатаційний дозвіл, виданий територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації, як оператор ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження; - Для підтвердження дотримання оператором ринку загальних гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, Постачальник надає Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Постачальника (згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1503 від 08.08.2023) (Акт на ім'я учасника без виявлених порушень); - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000: 2019 (ISO 22000:2018, ISO 22000:2007, ISO 22000:2005); - Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008); - Копія посвідчення про якість та/або декларація виробника; - Скан-копію протоколу досліджень випробувань / експертних висновків, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів (ДСТУ 5028:2008) за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні, мікотоксин-афлотоксин В1, мікробіологічні, радіологічні (радіонукліди), токсикологічні (токсичні). Документ має бути отриманий у 2025 році та виданий відповідною акредитованою лабораторією на ім’я учасника. На підтвердження акредитації лабораторії – надати чинний сертифікат акредитації або сертифікат визнання вимірювальних можливостей. Ненадання вказаних документів вважається відмовою Постачальника від укладання договору на умовах, визначених Замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
887500
887 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги "ПСИХІАТРІЯ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:01994072 Досьє YouControl
Сайт:https://psychiatry-kyiv.itmed.org/
Контактна особа:Наталія Могильна
Телефон:+380442936441
E-mail:mogilnaya.nata@gmail.com
Місцезнаходження:
04080, Україна, м. Київ,місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)

125 000
штука
04080 , Україна , м. Київ , Київ , вул. Кирилівська,103 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса одного яйцявід 53 до 62,9 гАктивна14-10-2025, 13:43
КатегоріяПерша (М)Активна14-10-2025, 13:43
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна14-10-2025, 13:43
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 13:44:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 13:43:29
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ