Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Труфіна |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | trufina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «ПП Благоустрій» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника: документів про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником надано кольорова скан-копія з оригіналу листа-підтвердження від власника машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, не зазначено унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника документів про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником надано Наказ №121 від 31.12.2024р. про прийняття працівників на якому відсутні підпис директора та печатка. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника документів про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником надано Наказ №124-к від 31.12.2024р. про прийняття працівника на якому відсутні підпис директора та печатка. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника документів про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником надано Наказ про прийняття працівників (файл під назвою довідка рацівники.pdf) в якому зазначено працівника Іванов Андрій Якович, однак в наданій скан-копії посвідчення водія зазначено працівника Іванов Андрій Яковлевич. 1.5. Невідповідність щодо документа про підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Гарантійного листа про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 1, без зазначення вартості кожної окремої складової робіт. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1 Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 2.1. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.