Закупівлю оголошено - 04-07-2025, 10:04. Дата останніх змін - 13-08-2025, 11:12

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3)

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3)... Державна закупівля - UA-2025-07-04-001629-a 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Закупівля паперу офісного - формат А4 та А3) від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" від 7/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-04-001629-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 10:04
по 10-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 01:00
по 15-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-07-2025, 13:33
по 15-07-2025, 13:56

По результатах тендеру планується укладення договору на закупівлю паперу офісного формату А4 та А3 для АТ Сенс Банк терміном 12 місяців

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4861440
4 861 440 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:24 307,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
ЄДРПОУ:23494714 Досьє YouControl
Сайт:https://sensebank.com.ua/
Контактна особа:Олена Клименко
Телефон:380672381121
E-mail:klimenkoe@sensebank.com.ua
Місцезнаходження:
03150, Україна, Київська область,Київ, вул. Велика Васильківська, 100
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. 30190000-7 Офісне устат ...
4 861 440 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-07-2025, 13:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4 - поставка в м. Київ

8 500
пачка
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2025 по 31-07-2026
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4- поставка в регіони України

21 500
пачка
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2025 по 31-07-2026
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А3

4
пачка
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2025 по 31-07-2026
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-07-2025 по 23-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Антон
Остаточна пропозиція:
4 349 959,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 852 293,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2025, 10:22

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-25, 09:18:35
24

Шановний Учаснику , 1.Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації , для підтвердження Тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ «Український папір , ЄДРПОУ 43977041 за результатами Аукціону у тендері UA-2025-07-04-001629-a необхідно завантажити оновлені Додаток 1.1 та Додаток 1.2 протягом 24 (двадцяти чотирьох ) робочих годин , починаючи з часу розміщення запиту у системі Prozorro . 2.Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації в рамках проведення кваліфікаційного етапу тендеру UA-2025-07-04-001629-a у тендерній пропозиції ТОВ «ТВГ «Український папір , ЄДРПОУ 43977041 виявлено невідповідності та\або відсутність документів, передбачених Тендерною документацією , які необхідно усунути протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, починаючи з часу розміщення в системі Prozorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей / відсутність документів . Протягом визначеного вище часу очікуємо на надання уточнених документів , які передбачені у Додатку 3 Тендерної документації , а саме ( збережена нумерація пунктів з Додатку 3 Тендерної пропозиції ) : 22.1. Додаток 1.1 - усунути невідповідність у п.4.3 розміру курсу валюти , який не відповідає умові : що є курсом продажу валюти \закриття торгів міжбанківського валютного ринку станом на дату 10.07.2025 . 22.4. Договір (по формі Додатку 4 ) - додати до складу пропозиції . 7. Довідка Товариства складена в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (без отримання відповідної згоди загальних зборів учасників Товариства) (відповідна довідка подається Товариством за умови, якщо рішення загальних зборів не вимагається відповідно до ст. 98 Цивільного кодексу України та статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» », або статті106 Закону України «Про акціонерні товариства») – вказати у тексті посиланням на передбачені нормативні акти . 8. Довідка, про те, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення – вказати у тексті посилання на витяг з реєстру та додати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення 9. Довідка, про те, що керівника учасника, службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення – вказати у тексті посилання на витяг з реєстру та додати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення . 13. Довідка, складена у довільній формі, про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника – додати до складу пропозиції. Також звертаємо увагу , що за даними відкритих джерел на дату виконання запиту про усунення невідповідності в Учасника відбулись зміни , щодо особи , яка уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому необхідно актуалізувати документи з переліку у Додатку 3 , які пов’язані з такими змінами та надати оновлені документи ( збережена нумерація пунктів з Додатку 3 Тендерної пропозиції ) : 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку. 5. Копій документів або витяги з документів , що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів Пропозиції та укладення договору : протокол (виписка, витяг з протоколу) зборів (засідань, тощо) засновників про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника, наказ про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника та/або довіреність (доручення), до якої додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (у разі, якщо Учасником процедури закупівлі є фізична особа/фізична особа-підприємець – копія паспорту). 9. Довідка, про те, що керівника учасника, службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення . 12. Довідка, видана компетентним державним органом, про те, що керівник учасника або службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 19. Лист в довільній формі, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-25, 09:18:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-04-001629-a-a1
Номер договору:
2299
Дата підписання договору:
12-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-08-2025 по 11-08-2026
4 349 959,68 UAH
Ціна договору
4 349 959,68 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 349 959,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 852 293,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-07-2025, 16:00:08
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 448 907,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 448 907,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-07-2025, 17:48:08
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 10:04:02
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 10:04:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 10:04:02
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 10:04:26
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ