| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 139 428,31 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 697,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, № 12 від 17.06.2025 р., але в розділі «Відомості про підприємство» не вказав повне найменування Учасника, а у розділі «Вартість пропозиції» не вказав загальну вартість предмета закупівлі в гривнях цифрами. «15.5. Учасник надає документ, що підтверджує його систему оподаткування та статус платника/неплатника ПДВ станом на дату подання пропозиції;» Встановлено, що Учасник не надав документ, що підтверджує його систему оподаткування та статус платника/неплатника ПДВ станом на дату подання пропозиції. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської (підприємницької) діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Довідку, № 129 від 17.06.2025 р. (файл «Відомості про учасника»), але не вказав повне найменування українською мовою. «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, який підтверджує, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник надав Довідку № 123 від 17.06.2025 р. (файл «Довідка економічні заходи»), але замовником вимагається документ під назвою «Гарантійний лист». «15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, яким учасник підтверджує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.» Встановлено, що Учасник надав Довідку, № 123 від 17.06.2025 р. (файл «Довідка санкції»), але замовником вимагається документ під назвою «Гарантійний лист». «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару: Зарядна станція).» Встановлено, що Учасник надав Довідку, № 89 від 28.02.2025 р. (файл «Довідка аналогічний договір»), з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не надав копію договору або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, що не дає можливості підтвердити досвід виконання договору у повному обсязі. Також у наданій Видатковій накладній № 23 від 13 червня 2025 р., вказаний Договір № 09/06 від 09.06.2024 р, але у наданій Учасником інформації (Довідка, № 89 від 28.02.2025 р. (файл «Довідка аналогічний договір»)) вказаний Договір № 09/06 від 09.06.2025 р. Також встановлено, що згідно наданої Учасником Довідки № 129 від 17.06.2025 р. (файл «Відомості про учасника») термін ведення господарської діяльності з 30.05.2025 р., але довідка про аналогічний договір від 28.02.2025 р. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю: «4. Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні (надати Лист-гарантію в довільній формі про те, що все запропоноване Учасником обладнання є новим та раніше не використовувалося).» Встановлено, що Учасник надав Довідку № 123 від 17.06.2025 р. (файл «Довідка новий товар»), але замовником вимагається документ під назвою «Лист-гарантія». Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.