Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 605 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 025 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 075 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр Джет» (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі Поточний ремонт покрівлі з усунення аварії в будівлі Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 16 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Луговська, буд. 255 А ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.07.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. За результатами перевірки виявлено що документи тендерної пропозиції підписані УЕП. 1.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 18.12.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 1.3. Підписати тендерну пропозицію з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) відповідно до умов тендерної документації Замовника. 2.1. В пропозиції Учасника на особу, яка виконує функції інженера з охорони праці відсутні посвідчення та протокол/витяг з протоколу. 2.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації - На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані- копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). 2.3. Надати відповідні підтверджуючі документи- посвідчення та протокол/витяг з протоколу на особу яка виконує функції інженера з охорони праці відповідно до умов тендерної документації Замовника. 3.1. У наданому файлі «Гарантія (1)» зазначено що гарантійний термін на виконанні роботи щодо надання послуг з поточного ремонту буде становити п’ять років. Що є невідповдіністю. 3.2. Пункт 1.6 додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації - Гарантійний лист, що гарантійний термін на виконанні роботи щодо надання послуг з поточного ремонту буде становити не менше п’яти років з дня підписання останнього акту приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 по об’єкту. 3.3. Надати гарантійний лист щодо гарантійного терміну у відповдіності до умов пункту 1.6 додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації Замовника. 4.1. У наданому файлі «Додаток _ 5 - Проєкт договору (1)» зазначено ціну договору, що є невідповдіністю. 4.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації – «Тендерна пропозиція повинна складатися з - Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)». 4.3. Надати Проєкт договору у відповідності до вимог пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. 5.1. В довідці про наявність працівників №290625-2 від 29.06.2025 р. - Кирпа В. С. зазначений, як виконроб. Проте на виконроба Кирпа Віталій Станіславович не надано ні копії трудової книжки/ні витягу з трудової книжки/ ні копії договору співпраці цивільно-правового характеру / ні трудового договору/ ні копії наказу про прийняття на роботу. 5.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації- «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників». 5.3. Надати підтверджуючи документи щодо працевлаштування працівника Кирпа В. С. відповідно до умов тендерної документації Замовника. 6.1. В наданому файлі «ЦПХ-Евдушенко_signed» - Цивільно-правовий договір від 24 червня 2025 року №6-Т - зазначено Евдушенко В.Ю. Проте в файлі« Довідка працівники.pdf» зазначається Євдущенко В.Ю. Що є невідповідністю. 6.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації- «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників. 6.3. Привести у відповідність на надати у відповідності до умов тендерної документації Замовника. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.