Закупівлю оголошено - 04-09-2024, 11:09. Дата останніх змін - 04-09-2024, 11:09

Сметана

Державна закупівля - UA-2024-09-04-003424-a Сметана від замовника Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» від 9/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-04-003424-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-04-001277-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2024, 11:09
по 09-09-2024, 11:00

1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: [email protected] із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Сметана • Однорідна маса з глянсуватою поверхнею, густа, жирністю 15%. • Смак і запах – кисломолочний, чистий, з присмаком і ароматом, властивим пастеризованому продукту, без сторонніх присмаків і запахів. • Колір – білий з кремовим відтінком, рівномірний за всією масою. • Термін реалізації від 3 до 18 діб. • Розфасована в п/ет відра по 5-10 кг. • Згідно з ДСТУ 4418:2005. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється партіями, 3 рази на тиждень, а саме: кожен понеділок до 9:00 години ранку, кожну середу до 9:00 години ранку, кожну п’ятницю до 9:00 години ранку. Кількість, асортимент та дата кожної партії товару визначається заявками Замовника, які направляються Замовником на електронну адресу Постачальника, не пізніше ніж за 2 календарних дні до моменту поставки. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,5 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 13.02.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
510000
510 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
ЄДРПОУ:05425046 Досьє YouControl
Контактна особа:Мотоман Марія Петрівна
Телефон:380363662935
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана

6000
кілограм
Україна ,
по 30-12-2024


Ідентифікатор профілю: 000156-15550000-096633-40996564
Ідентифікатор реєстру: ce902677796e4110af9b2ed6b20f3f72
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
b7c8960641ad46b09049ff9b7551a8d9Маса неттовід 5000 до 10000грам
1f22528b9faa4a0e8529f06f926bf573Упаковкавідро пластикове
9ff42bf917134d34bc7877fa8efec929Масова частка жиру15відсоток
4d4817f1d8364dc5a0bf3fdea4dbe15bВідповідність ДСТУ 4418Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 11:09:01
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 11:08:53
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ: Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ: Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
45
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ