Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 296 518 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 482,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 98 000 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
1 |
Згідно пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з навантаженням на уповноважену особу замовника, одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"".
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 66510000-8 Страхові послуги), в Учасника торгів - ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до роздул І. Загальні положення Тендерної документації, п 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». В складі пропозиції учасника завантажено документи, які містять персональні дані фізичних осіб, при цьому, згоди на обробку персональних даних в складі пропозиції подані не усіма фізичними особами. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до 1.7. Розділу ІІ Порядок унесення змін та розяснень до тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Такі скан-копії повинні бути створені шляхом сканування документів на сканері у кольоровому зображенні. Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 цього Розділу. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (окрім документів прийнятих до введення в дію даного ДСТУ) та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. 1.8. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасником в складі пропозиції, надано документ - Паспорт Клочкова Н.Ю..pdf, зміст та вигляд якого не відповідає оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Документи, що підтверджують повноваження п.1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами відкритих торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення відкритих торгів, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Учасником в складі пропозиції завантажено документ Довіреність_Клочкова Н.Ю. тендери.PDF, якою гр. Клочковій Н.Ю. уповноважено брати участь на всіх етапах процедур державних та комерційних закупок товарів, робіт і послуг за державні кошти, в якому приймає ПРАТ “СК “АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ”, з обємом повноважень, наданих чинним законодавством як учаснику таких процедур. Крім того, надано інші повноваження необхідні для розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом тендерної пропозиції підприємства. Враховуючи те, що Замовник не проводить закупівлі за державних коштів та не має тендерного комітету з січня 2022 року, учасник має надати документи, які підтверджують повноваження гр. Клочкової Н.Ю. представляти інтереси учасника під час проведення відкритих торгів. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надається: - копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника. Учасником в складі пропозиції не надано копію паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п. 4.1. Довідка за формою, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням місцезнаходження, контактних осіб, номерів телефонів, електронної адреси страхової компанії та у разі наявності відокремленого підрозділу (філії, представництва дирекції). Довідка № з/п Місцезнаходження представництва страхової компанії* Контактні особи, номери телефонів, електронна адреса *Обовязково місцезнаходження представництв страхової компанії у м. Черкаси або Черкаській області, чи обов’язкова наявність відокремленого підрозділу (філії, відділення, дирекції) страхової компанії у місті Черкаси або Черкаській області. Для підтвердження наявності приміщення у м. Черкаси або Черкаській області учасник подає документи, які підтверджують право власності та/або користування (оренди) та/або власності, зазначені у довідці. При цьому договори найму будівлі або іншої капітальної споруди (окремої частини) строком на три роки і більше мають бути засвідчені нотаріально. Також, учасник подає документи, що підтверджують наявність в структурі страховика (без участі асистуючих компаній) власного контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо). В складі пропозиції учасника відсутня довідка за формою та документи, що підтверджують місцезнаходження представництв страхової компанії у м. Черкаси або Черкаській області, чи обов’язкова наявність відокремленого підрозділу (філії, відділення, дирекції) страхової компанії у місті Черкаси або Черкаській області. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.3. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору. *Аналогічні послуги - Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, сума укладеного аналогічного договору повинна бути не менше ніж 40 % очікуваної вартості предмета даної закупівлі та містити не менше 500 (пятсот) транспортних засобів щодо яких укладені поліси). первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічного договору, наданого у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору копія якого надана у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасником не подано первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічного договору, наданого у складі пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 6 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 6.1. У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Учасником у складі прпозиції не подано відповідний лист у довільній формі. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 7 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. Наданий у складі пропозиції документ - Відомості про учасника.pdf. не містить усих відомостей відповідно до переліку. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 10.05.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.