Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2025, 00:00
Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 130 350 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 651,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 02142276 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самойленко Анна Миколаївна |
| Телефон: | +380975035818 |
| E-mail: | tenderAnna10021984@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50026, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1 |
0 |