Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 63 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 317,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОНЕТ" (Україна, 85000, Донецька обл., місто Добропілля, МІКРОРАЙОН МОЛОДІЖНИЙ, будинок 31, квартира 48. ЄДРПОУ 37755316) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження кваліфікаційного критерію, учасником у складі тендерної пропозиції надано: Довідку № 4 від 06.05.2025 з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл: «Довідка виконання аналогічного договору.PDF.p7s») (далі- Довідка) та позитивний лист-відгук № 449 від 15.10.2024 (файл: «лист відгук.pdf.p7s») (далі-лист-відгук). У Довідці про аналогічний договір зазначено, що між учасником і Управлінням соціального захисту населення Білозерської міської ради укладено договір №45/25 від 14.01.2025. На підтвердження (відповідно до пп. 1.1.2 п.1.1 ч. 1 Додатку до тендерної документації) досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником надано лист-відгук від контрагента (Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради), у якому зазначено, що між сторонами укладено договір №45/24 від 02.02.2024, а не №45/25 від 14.01.2025. Тобто, невідповідність номеру та дати договору у Довідці та листі-відгуку. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до пп 1.1.1 та пп. 1.1.2 п. 1.1 ч. 1 додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надається: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надавалися/надаються послуги доступу до мережі Інтернет, або телекомунікаційні послуги або електронні комунікаційні послуги та/або послуги інтернет-провайдера(ів) за користування інтернетом. Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору наведений у додатку 2 до тендерної документації». 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати нову довідку з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (з урахуванням вимог пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням достовірного номеру та дати аналогічного договору у відповідності до листа-відгуку № 449 від 15.10.2024 або новий лист-відгук (з урахуванням пп. 1.1.2 п. 1.1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням достовірного номеру та дати аналогічного договору у відповідності до Довідки № 4 від 06.05.2025 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або нову Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.