Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 405 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 42 000 UAH |
| Замовник: | Державна установа «НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ФТИЗІАТРІЇ, ПУЛЬМОНОЛОГІЇ ТА АЛЕРГОЛОГІЇ імені Ф.Г. ЯНОВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» |
| ЄДРПОУ: | 45227272 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ламберг Оксана Володимирівна |
| Телефон: | +380442703553 |
| E-mail: | oksanacenter@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
7 |
1) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання Документів, підтверджуючих наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Також у тендерній документації (п.1 розділу ІІІ) передбачалося. що усі документи, як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі pdf. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано Договір купівлі-продажу від 17.10.2016р. складського приміщення сканований з копії хоча тендерною документацією вимагалося скан-копію оригіналу. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копію оригіналу Договору купівлі-продажу складського приміщення. 2) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання документів на автотранспорт, яким будуть здійснювати доставку продуктів харчування. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано Договір оренди легкового автомобіля №2 від 03.06.2024р. у якому у п.3.2 вказано, що передання автомобіля у користування оформлюється за фактом відповідної передачі із складенням Акту передачі-приймання, який підписується сторонами та скріплюється печаткою орендаря. У складі пропозиції відсутній вказаний акт. Також у п.10.1 договору вказано, що даний договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню, та в п.10.2 договору зазначено. що даний договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його нотаріального посвідчення. Наданий вами Договір №2 від 03.06.2024 р. без нотаріального посвідчення. Тому незрозуміло чи дійсно автомобіль передано в користування. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити дійсність наданого Вами договору оренди автомобіля. 3) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання скан-копії оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту на 2025 рік та акт(ти) виконаних робіт за березень 2025 року. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано акти прийому-передачі виконаних робіт за березень 2025р. та ненадано скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту на 2025 рік. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту на 2025 рік. 4) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання особових медичних книжок, з даними про проходження медичного огляду, працівників, які відповідальні за постачання товару (водій, вантажник, тощо). У складі Вашої тендерної пропозиції відсутні вказані документи. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копії оригіналів особових медичних книжок, з даними про проходження медичного огляду, працівників, які відповідальні за постачання товару (водій, вантажник, тощо). 5) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) зазначено, що для підтвердження зазначеної інформації у довідці про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2023-2024 рр. учасник повинен надати: а) скан-копії оригіналів договорів (зазначених у довідці) з додатками, які є невід'ємною частиною договору; б) скан-копії оригіналів листів – відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці, у тому числі щодо якості та строків. Листи-відгуки повинні бути видані непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано Договір поставки №10 від 01.02.2023р та Договір поставки №526 від 16.12.2024р. із ФОП Пивовар А.П. Також будо надано лист-відгук №5 від 01.02.2025р. до Договору №526 від 16.12.2024р. який виданий пізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю та відсутній лист відгук до Договору поставки №10 від 01.02.2023р. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати листи-відгуки видані непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю із зазначеною інформацією про належне виконання договорів, у тому числі щодо якості та строків, договорів вказаних у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. 6) Тендерною документацією (п.6 розділу ІІІ) вимагалося надання гарантійного листа про надання зразка запропонованої продукції. У складі Вашої тендерної документації відсутній вказаний документ Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати гарантійний лист. 7) Тендерною документацією (п.5 розділу V) вимагалося надання заповненого проекту договору. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано проект договору у якому незаповнений п.11.3 та специфікація. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати повністю заповнений проект договору. 7) У тендерній документації (п.5 розділу ІІІ) вказано що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування (у формі довідки або довідок в довільній формі із обов’язковим зазначенням всіх пунктів) відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня вказана довідка або довідки. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку або довідки в довільній формі із обов’язковим зазначенням всіх пунктів відсутності таких підстав визначених у пункті 47 Особливостей» 8) У тендерній документації (п.1 розділу ІІІ) вказано, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка (витяг) з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність. Також Тендерною документацією (п.5 розділу V) вимагалося надання скан-копії оригіналу Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту) та документу, який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2025 року. У тендерній документації (п.5 розділу V) вказано, що якщо документи, які вимагаються у тендерній документації не передбаченні чинним законодавством для учасника, необхідно надати лист-роз’яснення (у довільній формі) в якому вказати причини ненадання таких документів із законодавчо обґрунтованим поясненням. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутні зазначені документи, а також відсутній лист-роз’яснення щодо причини ненадання вказаних документів. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказані документи або надати лист-роз’яснення (у довільній формі) в якому вказати причини ненадання таких документів із законодавчо обґрунтованим поясненням. 9) Тендерною документацією (п.1 розділу ІІІ) вимагалося надання цінової пропозиції згідно додатку №1 тендерної документації. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня цінова пропозиція. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати цінову пропозицію згідно додатку №1 тендерної документації.
1) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності учасника. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. Також тендерною документацією (п.5 розділу V) передбачалося що довідки в довільній формі які вимагаються у тендерній документації повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати номер, дату, підписані учасником та містити відбиток печатки (у разі наявності). Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника без номера і дати. Також у довідці не вказано термін експлуатації. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника яка відповідатиме умовам тендерної документації. 2) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання Документів, підтверджуючих наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та реалізуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати скан- копію оригіналу договору оренди зазначеного приміщення (складу) на 2025 рік. На вказане майно надати скан-копію оригіналу договору на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу), дійсного на 2025 рік та акт(ти) виконаних робіт за березень 2025 року. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано Договір оренди №30-08/17 від 30.08.2017р. із ТОВ «СМП» у якому в п.11.2 вказано строк дії договору з 01.09.2017р по 31.12.2017р. Також Вами було надано додаткову угоду до договору оренди від 30 серпня 2024 року в якій у п.1 вказано строк дії договору з 01.09.2024р по 30.08.2025р. тобто незрозуміло чи в період з січня 2018 року по серпень 2024 року договір був дійсним. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано Договір №10 про надання послуг від 03 квітня 2023р. на проведення дератизації та дезінсекції сканований з копії. Також у наданому договорі відсутній термін дії договору, тому незрозуміло чи він дійсний на 2025р. Вами надано Акт прийому-здачі виконаних робіт (послуг) за січень 2025р. сканований з копії, хоча тендерною документацією вимагалося надання скан-копії оригіналу за березень 2025р. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо: - підтвердити дійсність наданого Договору оренди №30-08/17 від 30.08.2017р. із ТОВ «СМП» за період з січня 2018 року по серпень 2024 року. - надати скан-копію оригіналу Договору №10 про надання послуг від 03 квітня 2023р. та підтвердити його дійсність на 2025 рік. - надати скан-копію оригіналу акту(тів) виконаних робіт на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу) за березень 2025 року. 3) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання скан-копії оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту на 2025 рік та акт(ти) виконаних робіт за березень 2025 року. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано Договір №7 від 15.01.2025р. та Договір №6 від 15.01.2025р. в яких не вказано термін їх дії. Тому незрозуміло чи вони діють протягом 2025р. Також надано акти на проведення (дезінфекцій) за лютий 2025р. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити дійсність договору Договору №7 від 15.01.2025р. та Договору №6 від 15.01.2025р. на 2025р. та надати акт(ти) виконаних робіт за березень 2025 року. 4) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання Особових медичних книжок, з даними про проходження медичного огляду, працівників, які відповідальні за постачання товару (водій, вантажник, тощо). Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано: - медичну книжку Халімон В.А. в якій зазначена дата наступного медичного огляду 19.02.2025р. - медичну книжку Мархлевич Т.В. в якій зазначена дата наступного медичного огляду 15.02.2025р. - медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом Сокол О.В. скановану з копії. - медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом Мацьохи Д.І. скановану з копії. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копії оригіналів медичних книжок з даними про проходження медичного огляду експедиторів з правом керування автомобілем Сокол О.В. та Мацьохи Д.І., а також дійсні медичні книжки Халімон В.А. та Мархлевич Т.В. 5) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання Довідки про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2023-2024 рр. (вказати по 1 (одному) договору за кожен рік), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: а) скан-копії оригіналів договорів (зазначених у довідці) з додатками, які є невід'ємною частиною договору; б) скан-копії оригіналів листів – відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці, у тому числі щодо якості та строків. Листи-відгуки повинні бути видані непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю.Також тендерною документацією (п.5 розділу V) передбачалося що довідки в довільній формі які вимагаються у тендерній документації повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати номер, дату, підписані учасником та містити відбиток печатки (у разі наявності). Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору без номера та дати. Також в наданій довідці вказаний лише один договір хоча тендерною документацією передбачалося вказати по 1 (одному) договору за кожен рік. Також в довідці відсутня адреса замовника. Вами було надано Договір №П/03/07/23-3 від 03.07.2023 із ТОВ «Птахокомплекс «Губин» та надано додаток №1 до договору №П/03/07/23-3 від 03.07.2023 сканований з копії, Додаткову угоду від 01.12.2024р. у якій сторона покупця – копія. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2023-2024 рр. (вказати по 1 (одному) договору за кожен рік), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі, із номером та датою. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації надати: а) скан-копії оригіналів договорів (зазначених у довідці) з додатками, які є невід'ємною частиною договору; б) скан-копії оригіналів листів – відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці, у тому числі щодо якості та строків. Листи-відгуки повинні бути видані непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю. - додаток №1 до договору №П/03/07/23-3 від 03.07.2023р. та Додаткову угоду від 01.12.2024 скановані з оригіналу. 6) Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання фінансової звітності законодавчо встановлена для учасників юридичних осіб за 2024р. (У разі якщо фінансова звітність за 2024р. неподана надати фінансову звітність за 9 місяців 2024р. та лист в якому вказати причини надання такої звітності). Вами було надано звітність за 2024р. у складі якої відсутній баланс. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копію оригіналу балансу за 2024р. 7) Тендерною документацією (п.6 розділу ІІІ) вимагалося надання пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано пояснювальну записку без номера та дати. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару із номером та датою. 8) Тендерною документацією (п.6 розділу ІІІ) вимагалося надання сертифікату (учасника торгів) на систему управління якістю виданого уповноваженим на це органом. У складі Вашої тендерної документації відсутній вказаний документ. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати сертифікат (учасника торгів) на систему управління якістю виданого уповноваженим на це органом. 9) Тендерною документацією (п.6 розділу ІІІ) вимагалося надання копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість/ декларація виробника та ін. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано декларацію виробника лише на сардельки фірмові, а на ковбасу лікарську не надано. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати декларацію виробника на ковбасу лікарську. 10) Тендерною документацією (п.6 розділу ІІІ) вимагалося надання гарантійного листа про надання зразка запропонованої продукції. У складі Вашої тендерної документації відсутній вказаний документ Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати гарантійний лист. 11) Тендерною документацією (п.5 розділу V) вимагалося надання скан-копії оригіналу Статуту. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано скан-копію Статуту сканованого із копії. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копію оригіналу Статуту. 12) У тендерній документації (п.5 розділу ІІІ) вказано що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування (у формі довідки або довідок в довільній формі із обов’язковим зазначенням всіх пунктів) відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня вказана довідка або довідки. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку або довідки в довільній формі із обов’язковим зазначенням всіх пунктів відсутності таких підстав визначених у пункті 47 Особливостей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.