Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 196 680 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 983,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент соціального захисту населення Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573438 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Здоровецька Ірина Володимирівна |
| Телефон: | +380612260152 |
| E-mail: | irina.kryachko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, бул.Марії Примаченко,3 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку частковою передачею функцій до Пенсійного фонду України передбачених Постановою Кабінету міністрів України від 25.06.2025 № 765 «Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України» з 01.07.2025 у Департаменту соціального захисту населення Запорізької міської ради зменшилась потреба в «Офісному устаткуванні та приладді різне (канцелярське приладдя)» з ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-05-000425-a
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 02-07-2025, 11:01 по 13-07-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.