Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 513 322,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 566,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40506232 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій ТЕРЕЩЕНКО |
| Телефон: | +380567207220 |
| E-mail: | departamentblag@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
0 |
перелік виявлених невідповідностей: тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання копії чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)). Учасником надано копію договору № 7/25 від 25.03.2025 в пункті 1.3. якого є посилання на специфікацію, що є невід’ємною частиною договору. Разом з цим в складі пропозиції відсутні специфікації до договору № 7/25 від 25.03.2025 лист згода з проектом договору не містить згоди з проектом договору довідка про матеріально – технічну базу містить не повну назву Нівеліру довідка про наявність працівників містить не вірну назву посад працівників відповідно до вимог тендерної документації учасник підтверджує наявність власної чи залученої акредитованої вимірювальної(них) (випробувальної(них)) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасником надано договір де предмет договору контроль якості будівельних матеріалів, виробів, що не відповідає вимогам тендерної документації надано довідка по підпункту 11 пункту 47 Особливостей не відповідає вимогам законодавства посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 додаток 1 додаток 1 додаток 1 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати специфікації до договору № 7/25 від 25.03.2025 та/або пояснення щодо наявності/відсутності специфікацій, та/або інший документ якій підтверджує виконання тендерної документації тощо надати оновлену лист згоду з проектом договору надати оновлену довідку про матеріально – технічну базу надати оновлену довідку про наявність працівників
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.