Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 15:20. Дата останніх змін - 10-01-2025, 15:20

Код ДК 021:2015-39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Освіжувач повітря)

Код ДК 021:2015-39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Освіжувач повітря)... Державна закупівля - UA-2025-01-10-008494-a Код ДК 021:2015-39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Освіжувач повітря) від замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-10-008494-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-011679-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 15:20
по 15-01-2025, 10:00

строк поставки: 30.06.2025 місце поставки: 69000, м.Запоріжжя, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару. спосіб поставки товару: поставка здійснюється виключно на підставі письмової заявки Покупця у строки та на умовах, зазначених у п. 5.2 Договору. Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом «Постачальника». «Постачальник» зобов’язаний поставити заявлену партію товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання письмової Заявки «Покупцем». умови оплати: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Датою оплати по цьому Договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника».

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5569.2
5 569,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:00130926 Досьє YouControl
Контактна особа:Дятченко Ганна Олександрівна
Телефон:380501005404
E-mail:A.Djatchenko@zoe.com.ua
Місцезнаходження:
69035, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Освіжувачі повітря

100
штука
69000 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару ,
по 30-06-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендGLADEАктивна10-01-2025, 15:20
ТипаерозольАктивна10-01-2025, 15:20
АроматквітковийАктивна10-01-2025, 15:20
Змінний балонНіАктивна10-01-2025, 15:20
Об'ємвід 300 до 300мілілітрАктивна10-01-2025, 15:20
Кількість в упаковцівід 1 до 1штукаАктивна10-01-2025, 15:20
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:20:26
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 15:20:16
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 40 (сорока) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Датою оплати по цьому Договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника».
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          40
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ