Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 498 754 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 154 988 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05517742 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кондратюк Світлана Василівна |
| Телефон: | +380362635604 |
| E-mail: | ukbrivne@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю робіт: “Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Рівненського ліцею №1 Рівненської міської ради за адресою: вул. Литовська, 11, м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) Приватного підприємства “ВАРТСПЕЦБУД” 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ: “Інформація про ціни на матеріальні ресурси” (файл: Інформація про ціни.pdf), який не відповідає вимогам тендерної документації. Цей документ підготовлений безпосередньо учасником наданий не на бланку учасника, не містить дату створювання документа та реєстраційний номер, а також форма документа не відповідає шаблону форми, наведеної в додатку 10 до тендерної документації. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ: “КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ОБ’ЄКТІ БУДІВНИЦТВА” вих. № 109 від 18.08.2025 (файл: КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf), в якому не вірно вказав кінцевий термін виконання робіт. 3) Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ: “Лист-пояснення щодо Дизельної електростанції” вих. № 153 від 18.08.2025 (файл: Лист-пояснення.pdf), в якому пояснив, що надає аналог Дизельної електростанції з автозапуском у шумоглушному кожусі HYUNDAI DHY 110 KSE - Дизельну електростанцію з автозапуском у шумоглушному кожусі AKSA APD 110BD CI. Учасник надав порівняльну таблицю, але не надав документи (лист від виробника локалізованого товару, якого учасник вказав у тендерній пропозиції, тощо), або посилання на сайт виробника товару, які підтверджують що усі показники та функціональні можливості еквіваленту не гірші, ніж у зазначеного товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В пункті 1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації міститься вимога: “Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (крім договірної ціни), повинні надаватись на бланку учасника (у разі його наявності), містити дату створювання документу, реєстраційний номер, найменування посади, власне ім’я, прізвище, підпис уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та відбиток печатки (у разі її використання) або накладений КЕП”. В пункті 7 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації міститься вимога: “Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, складений за формою, викладеною в додатку 10 до цієї тендерної документації. Такий документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси повинен відповідати договірній ціні учасника процедури закупівлі та є невід’ємною частиною договору про закупівлю”. 2) В пункті 7 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації міститься вимога: “Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, розділений по основних видах робіт, виконаний по формі, викладеній в Додатку 4 до цієї тендерної документації із зазначенням термінів вказаних в п. 4.4. розділу “Загальні положення” тендерної документації”. В п. 4.4. розділу “Загальні положення” тендерної документації сказано: “Строк виконання робіт: 4 місяці, з моменту отримання дозвільних документів (орієнтовно 17 вересня 2025 року) по 16 січня 2026 року”. 3) У примітках до Технічної специфікації додатку 6 до тендерної документації сказано: “До усіх вищезазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз “або еквівалент” - відповідно до ст. 23 Закону. Обгрунтування посилання: використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару)”. 3. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати документ: “Інформація про ціни на матеріальні ресурси” створений на бланку учасника, повинен містити дату створювання документа, реєстраційний номер, найменування посади, власне ім’я, прізвище, підпис уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та відбиток печатки або накладений КЕП, повинен бути складений за формою, викладеною в додатку 10 до тендерної документації. 2) Учасник повинен надати документ: “КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ОБ’ЄКТІ БУДІВНИЦТВА”, в якому вказати кінцевий термін виконання робіт 16 січня 2026 року. 3) Учасник повинен надати документи (лист від виробника локалізованого товару, якого учасник вказав у тендерній пропозиції, тощо), або посилання на сайт виробника товару, які підтверджують що усі показники та функціональні можливості еквіваленту не гірші, ніж у зазначеного товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.