Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 610 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 143,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неубауер Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380567679711 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49619, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
0 |
ПРОТОКОЛ № 29/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 20 травня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника Приватне акціонерне товариство «Вінницька обласна друкарня» поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 22810000-1 – «Паперові чи картонні реєстраційні журнали» (Реєстраційні журнали), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-08-009631-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 08.05.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-05-08-009631-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 22810000-1 – «Паперові чи картонні реєстраційні журнали» (Реєстраційні журнали). 16.05.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано п’ять остаточних тендерних пропозицій, а саме від: ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"; ПрАТ Вінницька обласна друкарня; ФОП Щербець Людмила Іванівна. За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника Приватне акціонерне товариство «Вінницька обласна друкарня» з ціною 19 200,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника Приватне акціонерне товариство «Вінницька обласна друкарня» виявила наступне. Пунктом 1 таблиці 2 ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору); *статус платника податку. У складі тендерної пропозиції Учасника Приватне акціонерне товариство «Вінницька обласна друкарня» надано довідку від 15.05.2025 № 41/2 «Відомості про учасника», яка не містить інформацію про скорочене найменування Учасника. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлену довідку про відомості про учасника підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником Приватним акціонерним товариством «Вінницька обласна друкарня» помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику Приватному акціонерному товариству «Вінницька обласна друкарня», протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 – 22810000-1 – «Паперові чи картонні реєстраційні журнали» (Реєстраційні журнали), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-08-009631-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.