| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 048 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 225,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 44952395 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Варавіна |
| Телефон: | +380962195832 |
| E-mail: | o.varavina@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 50051, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1 |
3 |
Відповідно до документації додаток 2 розділу 3 Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника закупівлі п.3.2 Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасником наданий лист щодо повноважень з переліком документів які засвідчують повноваження але не надані відповідні документи. На виконання вимог документації п.2.4 Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників.Учасником не надано витяги на осіб які представляють інтереси Товариства. Учасник закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, виявлені Замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель відповідних документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.