Закупівлю оголошено - 15-10-2024, 08:21. Дата останніх змін - 15-10-2024, 08:21

Куряча грудка без кістки, охолоджена, ДСТУ 3143

Куряча грудка без кістки, охолоджена, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2024-10-14-010055-a Куряча грудка без кістки, охолоджена, ДСТУ 3143 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС від 10/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-14-010055-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-14-004761-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2024, 08:21
по 18-10-2024, 15:09

Поставка Товару здійснюється на підставі відповідних заявок Покупця:

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
122500
122 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС
ЄДРПОУ:41420649 Досьє YouControl
Контактна особа:Людмила СТЕПОВА
Телефон:+380434532250
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
22740, Україна, Вінницька область,селище Дашів, вул. Захисників України, 9
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Куряча грудка без кістки, охолоджена, ДСТУ 3143

700
кілограм
22740 , Україна , Вінницька область , смт Дашів , Заклади відділу освіти Дашівської ОТГ ,
по 24-12-2024


Ідентифікатор профілю: 139692-15110000-139640-40996564
Ідентифікатор реєстру: 2e3c2b0060f44bfe93ee2d457478e9ab
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Наявність кістокНіАктивна14-10-2024, 15:10
З шкіроюНіАктивна14-10-2024, 15:10
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна14-10-2024, 15:10
Термічний станохолодженеАктивна14-10-2024, 15:10
ЧастинагрудкаАктивна14-10-2024, 15:10
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-10-2024, 08:21:14
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 15:10:14
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
7
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ