Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 268 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 95 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Вороніна |
| Телефон: | +380505782824 |
| E-mail: | tetiana.voronina@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ "Аикон-Авто" (ЄДРПОУ: 38019594) було завантажено до системи довідку №479/07 від 02.07.2025р. в якій вказано номер договору: №44/20-23 від 08.02.2023р., але наданий договір №44/22-23 від 08.02.2023р., що не відповідає вимозі п.3 розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, додатку №1 до тендерної документації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.3 розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлену довідку, в якій вказати номер договору, що відповідає наданому номеру договору, а саме: договір №44/22-23 від 08.02.2023р., згідно вимозі п.3 розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, додатку №1 до тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку №478/07 від 02.07.2025р. із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «RENAULT» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору проте не зазначена інформація щодо кваліфікації працівників, що не відповідає п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід розділу 1.Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель додатку №1 до тендерної документації. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.2 розділу 1.Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які отримали відповідну підготовку щодо технічного та/або сервісного обслуговування та/або ремонту автомобілів марки «RENAULT» та будуть залучені для виконання обов’язків по договору з зазначенням інформації щодо кваліфікації працівників, що відповідає п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель додатку №1 до тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується» також Учасник не надав документи на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника базового шасі, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)». Учасником було завантажено копії документів, які не є документами, що підтверджують факт отримання Учасником інформаційного забезпечення від виробника, а саме: у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) *Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника КТЗ, що не відповідає вимогам п.2 Документи що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» розділу 2 Інші вимоги до учасників закупівель додатку №1 до тендерної документації. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.2 Документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» розділу 2 Інші вимоги до учасників закупівель додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлені документи , що відповідають вимогам п.2 Документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» розділу 2 Інші вимоги до учасників закупівель додатку №1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.