Закупівлю оголошено - 29-04-2025, 16:22. Дата останніх змін - 22-07-2025, 00:00

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу ... Державна закупівля - UA-2025-04-29-010784-a Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" від 4/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-29-010784-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-29-012552-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 16:22
по 27-05-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 16:22
по 30-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-05-2025, 15:01
по 30-05-2025, 15:36

Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
297933.33
297 933,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 979,33 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:8 937 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
ЄДРПОУ:03328497 Досьє YouControl
Контактна особа:Вікторія Ямпольська
Телефон:+380487175467
E-mail:viktoriia_yam@ukr.net
Місцезнаходження:
65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з технічного обслугову ...
297 933,33 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-05-2025, 15:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - будівля гуртожитку КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 16/1

8
послуга
65114 Україна Одеська область Одеса Академіка Корольова, 16/1
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - будівля учбово-курсового комбінату КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Водопровідна, 1

8
послуга
65007 Україна Одеська область Одеса Водопровідна, 1
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «А1») - адміністративна будівля з прибудовою (управління) КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Водопровідна, 1

8
послуга
65007 Україна Одеська область Одеса Водопровідна, 1
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - адміністративна будівля (літера «А») тролейбусного депо КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Інглезі, 5/1

8
послуга
65101 Україна Одеська область Одеса Інглезі, 5/1
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «М1») - диспетчерська експлуатаційного трамвайного депо №1 м. Одеса, вул. Водопровідна, 1

8
послуга
65007 Україна Одеська область Одеса Водопровідна, 1
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «А») - побутові приміщення (4-го боксу експлуатаційного трамвайного депо №1) м. Одеса, вул. Водопровідна, 1

8
послуга
65007 Україна Одеська область Одеса Водопровідна, 1
по 31-12-2025
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ФІНІСТ СР   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-07-2025 по 24-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, 65012 Одеська область, місто Одеса, вулиця Рішельєвська, 56, 65012, Ващенко Владислав Олегович
Остаточна пропозиція:
248 077 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
260 077,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ФІНІСТ СР   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, 65012 Одеська область, місто Одеса, вулиця Рішельєвська, 56, 65012, Ващенко Владислав Олегович
Остаточна пропозиція:
248 077 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
260 077,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-06-2025, 15:32
Період подачі оскарження:
по 30-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-06-25, 15:06:43
24

1. Відповідно до вимог тендерної документації та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник має підписати свою Тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Додатку № 3 до договору не вірно вказано код ДКПП; в Додатку № 4 в стовбці «Шифр» зазначено код ДК 021:2015. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати вартість послуг в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін. Учасником надано документи, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому Договірна ціна не відповідає ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-06-25, 15:06:43
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-06-2025 по 27-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 76, 65078, Артамонов Володимир Вадимович
Остаточна пропозиція:
79 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
183 445,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-06-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 19-06-25, 15:08:17
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 21-06-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-06-2025 по 09-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3, 65020, Юлія Димитрова
Остаточна пропозиція:
35 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
251 812,32 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 13-06-25, 15:53:53
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАС» (код ЄДРПОУ – 41120093) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 09-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-06-25, 15:56:33
24

1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: додатки містять дані щодо цін та вартості договору; п. 10.11. - визначено невірну інформацію, не визначено код ДКПП в Додатку № 3 до проекту договору; в Додатку № 4 – змінено форму таблиці та не вказано шифр. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 8 937,00 (вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 121420/Т-2202 від 29 травня 2025 року, що видана акціонерним товариством «АЛЬТБАНК» в інформації гаранта вказана зайва інформація, яка не відповідає вимогам, вказаним в п. 2. Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фінансова організація віднесена до третьої групи банків – банк з приватним капіталом за класифікацією НБУ, банківська ліцензія №106 від 19.11.2018 року, внесений до Державного Реєстру банків за номером 43; в інформації принципала вказана зайва інформація щодо категорії, що не відповідає вимогам п. 2. Додатку 3 до Тендерної документації, Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, яка має відповідати вимогам п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3 Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати вартість послуг в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін. Учасником надано документи, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому не відповідають ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-06-25, 15:56:33

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 10-06-25, 09:49:15
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 12-06-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-05-2025 по 28-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.Гагаріна, будинок 25, офіс 223, 65039, Ганна Нечипір
Остаточна пропозиція:
34 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
146 998,24 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-06-25, 10:36:00
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОЖЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ – 43467186) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-06-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 30-05-25, 15:36:30
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 03-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-06-25, 15:50:27
24

1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в преамбулі та Додатку № 3 вказати, що Учасник є платником ПДВ та не вказано чи є платником податку на прибуток (на загальних підставах/інше); не зазначена інформація у пп. 1.1.3. та п. 10.11.; у реквізитах Учасника (Розділ 12) допущено помилку у номері свідоцтва ПДВ; в Додатках № 5; 6; 7 до Договору відсутня необхідна інформація; в Додатку № 3 відсутня інформація щодо коду ДКПП; в Додатку № 4 змінено форму таблиці, а саме: видалено стовбець 2. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 8 937,00 (вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 3800-25 від 26 травня 2025 року, що видана акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС» в інформації про найменування принципала невірно визначено категорію принципала; в інформації про найменування бенефіціара невірно визначено категорію бенефіціара (категорія бенефіціара визначено у п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації), що не відповідає вимогам п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, вказавши вірну категорію принципала та бенефіціара, відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником надано наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.04.2020 № 251 про видачу ліцензій, однак, довідку довільної форми з достовірною інформацією, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасником не було надано. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити довідку довільної форми з достовірною інформацією або саму ліцензію, відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Проте у складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначений витяг з Опендатабот, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатка 3 до Тендерної документації (Практика: Рішення ДАСУ по процедурі UA-2025-04-02-007403-a). Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, відповідно до п. 8 Додатку 3 до тендерної документації. 5. Відповідно до пп. 11.1.1 та пп. 11.1.2 п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), та яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток. Документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, офісом, зазначених у вищезазначеній довідці. Учасником завантажено довідку про перелік матеріально-технічної бази, відповідно до п. 2. Довідки, Учасник має два орендовані автомобілі. Відповідно до Договору оренди транспортного засобу від 20.04.2021 року (та Додаткової угоди № 1 від 31.12.2021 року) термін дії договору – 31.12.2024 року. Згідно умов договору, транспортний засіб передається згідно з актом приймання-передачі. Учасником не завантажено відповідний акт приймання-передачі. Крім того, термін дії договору оренди від 20.04.2021 року закінчено. Відповідно до Договору оренди транспортного засобу від 13.03.2024 року, транспортний засіб передається в оренду згідно з актом приймання-передачі. Учасником було завантажено вищевказаний акт приймання-передачі. Крім того, відповідно до п. 3 Довідки Учасником надано перелік оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки (30 позицій). Лише по 30 (тридцятій) позиції надано видаткову накладну. По 29 (двадцяти дев’яти) позиціям документи на підтвердження права власності відсутні. Також, Учасником представлено Договір оренди обладнання від 15.01.2022 року – тест прибор пожежних сповіщувачей «ТЕПЛОТЕСТ», але в довідку Учасник його не включив; акт приймання-передачі тест прибору пожежних сповіщувачей «ТЕПЛОТЕСТ» не завантажено (передбачено п. 5.3 Договору). Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до пп. 11.1.2 п. 11 Додатку 3 до тендерної документації. 6. Відповідно до пп. 11.1.3 п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – «Одеська область» або «на території України». Учасником завантажено декларацію відповідності матеріально – технічної бази, яка частково не відповідає вимогам, а саме: в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки не зазначено – «Одеська область» або «на території України» (вказана вимога відповідає Додатку 8 Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77). Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до пп. 11.1.3 п. 11 Додатку 3 до тендерної документації. 7. Відповідно до п. 12 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток). Кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 року № 852. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку (витягу з послужного списку)/трудової книжки. Учасником було надано документи, але не в повному обсязі, а саме: відсутні копії послужного списку (витягу з послужного списку)/трудової книжки про стаж роботи керівника робіт. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 12 Додатку 3 до тендерної документації. 8. Відповідно до п. 13 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: аналогічний договір. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуги з технічного обслуговування системи пожежної (протипожежної) сигналізації та/або системи керування евакуюванням/системи оповіщення про пожежу та/або протипожежного захисту. Не менше 1 копії договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі були; копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (видаткові накладні, акти-прийому-передачі або інші первинні документи, що передбачені умовами договору, оформлені відповідно до законодавства) (у разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», достатньо надати інформацію про номер оголошення, згідно якого було укладено договір. Для підтвердження виконання договору на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору в повному обсязі). Договір має бути виконаний в повному обсязі. Учасником надано два договори, однак, додатки які підвантажено до договорів не містять номера та дати договору, до якого вони відносяться. Крім того, акти надання послуг підвантажені з тендерною пропозицією учасника не містять посилання на номер та дату договору. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 13 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації. 9. Відповідно до п. 16 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Додаток № 1 до Тендерної документації, який надається за підписом уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасником надано Додаток № 1 до Тендерної документації, який частково не відповідає вимогам, а саме не внесено всю інформацію, що вказана у Додатку № 1 до Тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 16 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації. 10. Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати вартість послуг в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін. Учасником надано документи, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому не відповідають ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-06-25, 15:50:27

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
146 998,24 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 13:56:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
35 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
251 812,32 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 22:37:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
183 445,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» код ЄДРПОУ 45068069
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 22:07:42
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
3
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ФІНІСТ СР   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
248 077 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
260 077,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 19:44:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Доказ:
Документ
Банківська гарантія, Забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії у вигляді паперового або електронного документа). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497 IBAN UA 53 320478 0000026009924421337 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківської гарантія повинна перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-04-2025, 16:23:43
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено02-05-2025, 12:50:11
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-05-2025, 14:01:56
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 13:47:41
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено29-04-2025, 16:22:27
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено21-05-2025, 14:01:24
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 13:47:09
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 16:22:27
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічний Видалено29-04-2025, 16:22:27
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 16:22:27
                Інший
                публічний Видалено02-05-2025, 12:49:14
                Інший
                публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 12:49:13
                Інший
                публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:01:23
                Інший
                публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:01:25
                Інший
                публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 13:47:07
                  Тип документа: Тендерна документація

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8 937,00 (вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 00 копійок). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1 Код ЄДРПОУ: 03328497 АБ «УКРГАЗБАНК», IBAN:UA533204780000026009924421337, МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ»
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії у вигляді паперового або електронного документа). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497 IBAN UA 53 320478 0000026009924421337 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківської гарантія повинна перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-05-2025, 14:01:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Дата архівування: 02-05-2025, 12:49:16
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 02-05-2025, 12:49:16
                  Дата архівування: 21-05-2025, 14:01:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-05-2025, 14:01:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Дата архівування: 21-05-2025, 14:01:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-04-2025, 16:22:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ