Закупівлю оголошено - 10-12-2024, 19:40. Дата останніх змін - 10-12-2024, 19:40

Стільці офісні розкладні

Стільці офісні розкладні... Державна закупівля - UA-2024-12-10-021584-a Стільці офісні розкладні від замовника Ліцей №14 "Здоров'я" Полтавської міської ради від 12/10/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-10-021584-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-10-026156-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2024, 19:40
по 13-12-2024, 19:38

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
104000
104 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Ліцей №14 "Здоров'я" Полтавської міської ради
ЄДРПОУ:22545444 Досьє YouControl
Сайт:http://school14poltava.ucoz.ua/
Контактна особа:Тетяна Козуб
Телефон:+380507738825
E-mail:0507738825@ukr.net
Місцезнаходження:
36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Орлика Пилипа, будинок 30
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

80
штука
36020 , Україна , Полтавська область , м.Полтава , вул. Пилипа Орлика, 30 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна10-12-2024, 19:39
Матеріал оббивки спинкипластикАктивна10-12-2024, 19:39
Матеріал оббивки сидінняпластикАктивна10-12-2024, 19:39
Матеріал каркасуметалАктивна10-12-2024, 19:39
БрендAMFАктивна10-12-2024, 19:39
Наявність спинкиТакАктивна10-12-2024, 19:39
ХромуванняНіАктивна10-12-2024, 19:39
Наявність конференц-столикаНіАктивна10-12-2024, 19:39
Висота сидіннявід 470 до 470Активна10-12-2024, 19:39
Наявність підлокітниківНіАктивна10-12-2024, 19:39
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 19:40:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2024, 19:39:05
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник протягом 30 календарних днів після отримання Товару та підписання видаткової накладної сплачує на розрахунковий рахунок Постачальника кошти в сумі, зазначеній в видатковій накладній та рахунку. У разі затримки фінансування Покупця, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ