Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 680 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 178,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванчук Євген Володимирович |
| Телефон: | 380444069178 |
| E-mail: | ivanchuk.e@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
3 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30.04.2025. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
На виконання норм пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник для підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати, копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір договір з надання послуг, який наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб надання послуги тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Учасником надано копію договору №13/02-П1 від 13.02.2024 на суму 674 916,00 грн. Загальна сума актів здачі-приймання надання послуг, що надані на підтвердження виконання зазначеному договору складає 324 745,20 грн., що не підтверджує повне виконання договору. Лист відгук щодо виконання договору №13/02-П1 від 13.02.2024, наданий Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна датований 08.07.2024р. не в повній мірі відображає відсутність зауважень щодо надання послуг 2. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації, а саме: ПІБ працівника, Освіта та/або фах, та/або професія, Стаж роботи та трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо). Учасником надано довідку №36/1 від 01.04.2025 в якому зазначені працівники як Бурда С.В. – освіта Директор, Канівец М.М. освіта - головний інженер, Понаморенко А.Ю. освіта – начальник дільниці з ТО ліфтів, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 2 Додатку 2. Отже наявна невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ", а саме: а) надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів)відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації; б) надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації, а саме: ПІБ працівника, Освіта та/або фах, та/або професія, Стаж роботи та трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.