Закупівлю оголошено - 15-07-2025, 10:30. Дата останніх змін - 14-08-2025, 17:59

Меблева фурнітура

Меблева фурнітура... Державна закупівля - UA-2025-07-15-001922-a Меблева фурнітура від замовника Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України від 7/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-15-001922-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 10:30
по 19-07-2025, 01:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-07-2025, 14:00
по 26-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-07-2025, 15:42
по 28-07-2025, 16:11

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
573400
573 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 867 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:17 202 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
ЄДРПОУ:14323014 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Андрій Переход
Телефон:+380939267318
E-mail:bvtk@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Меблева фурнітура
573 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-07-2025, 15:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Завіс накладний GTV

20 000
штука
Україна м. Київ
по 23-08-2025
44520000-1
Замки, ключі та петлі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Напрямна L 450 мм біла

4 000
комплект
Україна м. Київ
по 23-08-2025
44520000-1
Замки, ключі та петлі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка DP-81/128 G2 ручка-друга ДС Оптима Лайн

5 000
штука
Україна м. Київ
по 23-08-2025
44520000-1
Замки, ключі та петлі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-07-2025 по 05-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми,, ВУЛИЦЯ ІВАНА ВИГОВСЬКОГО, будинок 6, квартира 60, 40000, Микола Передирій
Остаточна пропозиція:
385 460 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
385 460 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2025, 12:55

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-25, 17:37:11
24

Під час розгляду пропозиції ФОП "Передерій Микола Петрович" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: учасником у складі своєї пропозиції не було надано довідку про виконання аналогічного договору (Додаток № 6). 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 20 пункту 4 ФОРМИ І Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка по формі відповідно до Додатку № 6 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення. 2.1. Виявлені невідповідності: в поєкті договору (додаток №5) , а саме в розділі 11, пункті 11.3, порушена нумерація істотних умов договору. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: проєкт договору (Додаток №5) п. 11, п.п. 11.3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: відповідно абз. 10 п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-25, 17:37:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-15-001922-a-a1
Номер договору:
521
Дата підписання договору:
14-08-2025, 17:57
Строк дії договору:
з 14-08-2025 по 31-12-2025
385 460 UAH
Ціна договору
385 460 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
385 460 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
385 460 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 16:28:43
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
422 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
468 720 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 10:00:30
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ПРИЙМЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
423 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
565 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 14:49:09
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-07-2025, 14:26:20
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:27:47
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено15-07-2025, 10:31:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:25:56
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено15-07-2025, 10:31:00
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:25:56

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Меблева фурнітура
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Банківська гарантія у розмірі 17202,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 10:30:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Меблева фурнітура
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 10:30:59
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 10:30:59
              Забезпечення виконання договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 10:30:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ