Закупівлю оголошено - 14-05-2025, 15:16. Дата останніх змін - 11-06-2025, 16:49

Послуги з технічного огляду та ремонту систем кондиціонування

Послуги з технічного огляду та ремонту систем кондиціонування... Державна закупівля - UA-2025-05-14-010259-a Послуги з технічного огляду та ремонту систем кондиціонування від замовника Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" від 5/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-14-010259-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-14-012623-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 15:16
по 19-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 00:00
по 24-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Торги за правилами організатора
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
289344
289 344 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 446,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Попередній етап:Ні
Замовник:Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:45365917 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Погоріляк
Телефон:+380677884680
E-mail:o.pohoriliak@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вулиця Погорєлова Володимира, будинок 2
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного огляду та ...
289 344 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного огляду та ремонту систем кондиціонування

202
послуга
Україна
по 31-12-2025
50730000-1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський, Бучанський р-н село Петропавлівська Борщагівка вул.Озерна будинок 10 офіс 206, 08130, ФЕДОР КАЗАРОВ
Остаточна пропозиція:
269 880 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-06-2025, 10:24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-05-25, 12:39:21
24

Замовник надсилає учаснику ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) перелік виявлених невідповідностей У складі пропозиції учасника: - Опитувальник Контрагента (для юридичних осіб) - юридичної особи відповідно до форми, вказаної у Додатку 6 (розміщеного в електронній системі закупівель в окремому файлі в форматі Excel) заповнений в не повному обсязі, а саме відсутня інформація у п.6, п.10.3 (а за необхідності у п.10.4) та п.11. - Відсутні документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - Довідка про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран - надана не в повному обсязі інформація, а саме відсутня інформація по п.1.2, 1.3 та 1.4 - Відсутній витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. - Відсутня копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або лист-роз'яснення про їх ненадання). 2) посилання на вимогу документації закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності: - Розділ 3. Підготовка пропозицій П. 2. Зміст пропозиції учасника - Розділ 3. Підготовка пропозицій П. 2. Зміст пропозиції учасника; Додаток 2 Документації Розділ 2 Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям - Розділ 3. Підготовка пропозицій П. 2. Зміст пропозиції учасника; Додаток 2 Документації П.1 Розділ 3 Інші вимоги замовника - Розділ 3. Підготовка пропозицій П. 2. Зміст пропозиції учасника; Додаток 2 Документації П.2 Розділ 3 Інші вимоги замовника - Розділ 3. Підготовка пропозицій П. 2. Зміст пропозиції учасника; Додаток 2 Документації П.4 Розділ 3 Інші вимоги замовника 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Заповнений у повному обсязі опитувальник Контрагента, включаючи надання інформації у п.6, п.10.3 (а за необхідності у п.10.4) та п.11. Документ повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі; - Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: 1.1. Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 1.2. Скановану/-і копію/-ї документів, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1. 1.3. Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022 – 2025 років, за предметом договору, зазначеному в даній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Документи згідно з вимогами пунктів 1.2. та 1.3. надаються учасником по будь-якому договору наданому учасником на вимогу пункту 1.1., при чому такі документи повинні відноситись до одного і того ж договору, та оформлені від одного і того ж замовника. - Надати довідку про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран у повному обсязі - Надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. - Надати копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або лист-роз'яснення про їх ненадання). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-05-25, 12:39:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-14-010259-a-a1
Номер договору:
ЗкФ/100/21.3-Р-НД-379/25
Дата підписання договору:
10-06-2025, 16:47
Строк дії договору:
з 10-06-2025 по 31-12-2025
269 880 UAH
Ціна договору
224 900 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
269 880 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-05-2025, 16:48:42
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 15:17:36
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 15:16:09
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 15:16:09
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 15:16:09
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 15:16:09
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ