| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 685 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 425,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3077 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 08803804 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шут Андрій Володимирович |
| Телефон: | +380672003340 |
| E-mail: | tk3077@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, м. Київ,Київ, |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТЕНДЕД СОЛЮШНС". Відповідно до Додатку 1 технічні вимоги до тендерної документації, Додаток 5: п. 13. Порівняльна таблиця характеристик товару, що закуповується з характеристиками товару, що пропонується (довільної форми). 14. Гарантійний лист. Гарантійні зобов’язання та технічна підтримка від виробника рівня 24X7X4OS на запропонований комплект обладнання повинна становити не менше 12 місяців. 15. Офіційне походження засобу на території держави, гарантійні зобов’язання, технічна підтримка від виробника та відповідність вимогам Замовника, має бути підтверджено офіційним листом виробника (у разі надання листа від виробника іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову). Учасник не надав: порівняльну таблицю, гарантійний лист, лист від виробника. Цінову пропозицію потрібно подати відповідно наданої форми (Додаток 2) оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у вигляді сканованої копії у форматі pdf або jpg, одиниця виміру комплет. Усунення невідповідностей. Замовник під час розгляду пропозиції Учасника у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося Оголошенням, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.