Закупівлю оголошено - 18-07-2025, 13:31. Дата останніх змін - 25-07-2025, 14:14

За кодом ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (Цукор)

За кодом ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (Цукор) ... Державна закупівля - UA-2025-07-18-006201-a За кодом ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (Цукор) від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" від 7/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-18-006201-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-18-007546-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-07-2025, 13:31
по 23-07-2025, 00:00

Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
206250
206 250 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
ЄДРПОУ:40703015 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Коливушко
Телефон:+380487530044
E-mail:kukievskiy@ukr.net
Місцезнаходження:
65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623

5 500
кілограм
65000 , Україна , Одеська область , місто Одеса , Заклади освіти Київського району міста Одеси ,
по 31-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипбілийАктивна18-07-2025, 13:31
Відповідність ДСТУ 4623ТакАктивна18-07-2025, 13:31
КатегоріяпершаАктивна18-07-2025, 13:31
ВидкристалічнийАктивна18-07-2025, 13:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 13:31:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 13:31:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 120 календарних днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          120
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31, 65014, Дмитро Анатолійович Мільніченко
          Остаточна пропозиція:
          198 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          23-07-2025, 08:33
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-18-006201-a-b1
          Номер договору:
          48 К
          Дата підписання договору:
          24-07-2025, 14:12
          Строк дії договору:
          з 24-07-2025 по 31-10-2025
          198 000 UAH
          Ціна договору
          165 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          198 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-07-2025, 17:22:52
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          7
          перша
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          7
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-07-2025, 13:31:01
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-07-2025, 13:31:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          , На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні, що становить _____ грн (зазначається на етапі укладення договору). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана банком-гарантом не пізніше дати видачі гарантії, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору та протягом всього строку, на який вона видана. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банку-гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі порушення Постачальником умов договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов договору Постачальником. У разі продовження строку дії Договору дія банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ