Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 679 772 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 346 797,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 173 398,86 UAH |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380456853605 |
| E-mail: | 1020vkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
5 |
На підставі статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Особливості №1178), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Тендерній документації Замовника та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну пропозицію учасника, яка визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідною. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 та норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умов тендерної документації щодо предмета закупівлі необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності/відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та пункту 47 Особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на відповідність її вимогам Тендерної документації на підставі наданого Замовнику права частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Нове будівництво споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Сквирського закладу ЗЗСО I-III ст.№3 ім. Петра Тисьменецького Сквирської міської ради Київської області за адресою вул. Тараса Шевченка, 43, м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область (коригування)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-006827-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: « Нове будівництво споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Сквирського закладу ЗЗСО I-III ст.№3 ім. Петра Тисьменецького Сквирської міської ради Київської області за адресою вул. Тараса Шевченка, 43, м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область (коригування)» ДК 021:2015-45210000-2- Будівництво будівель. UA-2025-03-19-006827-а, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляд тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням частини 10 статті 29 Закону.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. І. Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Нове будівництво споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Сквирського закладу ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 ім. Петра Тисьменецького Сквирської міської ради Київської області за адресою вул.Тараса Шевченка, 43, м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область” (Коригування)» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-5:2023, ДК 021:2015 - 45210000-2 — Будівництво будівель» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Лариси Приндюк (протокол №30/04/25 від «11» квітня 2025 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та визначені у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно пункту 3.11. частини 3 Додатка №1 Тендерної документації учасник подають тендерну пропозицію (цінову) за формою визначеною в Додатку №11 до Тендерної документації. ІІ. Згідно пункту 1.1. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасник подають підтвердження про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Довідку довільної форми*, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт/надання послуг, в тому числі обов’язково повинна містити інформацію про наявність: Головного - інженера (надати копії диплому, що підтверджує спеціалізацію чи спеціальність чи кваліфікацію чи напрям підготовки «Будівництво»); Виконавця робіт або Майстра дільниці; Інженер з охорони праці (надати копії диплому, що підтверджує спеціалізацію чи спеціальність чи кваліфікацію чи напрям підготовки «Будівництво»); Інженера-проектувальник, який буде залучено для виконання робіт (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «інженера-будівельника» та копію чинного кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, та копію договору страхування). Інформація про спеціалізацію/спеціальність/кваліфікацію вказується в довідці для працівників, які мають вищу освіту. Обов’язково надати копії посвідчення та копії протоколу (виписки з протоколу) засідання комісії з навчання та перевірки знань директора або головного інженера, інженера з охорони праці та майстра дільниці або виконавця робіт з пожежної безпеки за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій. Надати обов’язково посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на майстра дільниці або виконавця робіт та інженера з охорони праці з проходження навчання з Загального курсу з охорони праці, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13. НПАОП 0.00-1.75-15. ІІІ. Згідно пункту 1.2. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку довільної форм*и про досвід виконання аналогічного** договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про найменування контрагента, з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. IV. Згідно пункту 1.3. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності фінансової спроможності наступні документи: Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну звітність за будь-які чотири роки у періоді з 2020-2024 роки, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку. Фінансова звітність повинна бути надана із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2025 року). Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше десятиденної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій. V. Згідно пункту 1.4. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасники подають на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступні документи: Довідка Учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, будівельних машин, механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник повинен надати: завірені копії чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації-інший документ, що посвідчує право власності ( обліку) - за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунку 10, 11 про знаходження основних засобів, необоротних активів та інвентарні картки обліку основних засобів, які включені учасником до довідки, на балансі учасника. 5) учасник також повинен підтвердити, що має у користуванні «збірно-розбірні будівельні ліси, комплекту 24 м2», для цього повинен надати копії документів власника (від юридичної особи - оборотно-сальдову відомість чи інвентарну картку обліку основних засобів чи видаткову накладну про їх купівлю та від фізичної особи – копії видаткових накладних та лист-згода від фізичної особи, нотаріально посвідчена, за якою фізична особа дозволяє надати дані документи в складі тендерної пропозиції з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі.). VI. Пунктом 1.14. частини 1 Додатка №4 до Тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з описом таких заходів. Пунктом 2.2 частини ІІ Додатка №4 до Тендерної документації встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у листі-гарантії щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт, у зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати діючий договір про вивіз будівельного сміття, чинного на весь період виконання робіт згідно із предметом закупівлі. VIІ. Пунктом 6.1. частини 6 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають документи, необхідні для перевірки учасника щодо поширення/непоширення на нього заборон встановлених, нормативно-правовими актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом воєнного стану у вигляді анкети, що є документом за встановленою формою Додатка № 8 до цієї тендерної документації. VIІІ. Пунктом 1.10. частини І Додатка №4 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають календарний графік виконання робіт, що подаються у складі пропозиції складаються у відповідності до Рекомендацій Міністерства регіонального розвитку та будівництва України зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві. Додаток №3 до Додатка №2 до Тендерної документації встановлено форму календарного графіку виконання робіт. IX. В примітці* Додатка № 5 до Тендерної документації встановлено, що проєкт договору заповнюється Учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3.4. розділу 3 Додатка № 5 до Тендерної документації встановлено, що ціна цього Договору включає всі витрати (податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат підрядника на матеріали, усіх інших витрат Підрядника, пов’язані із виконанням робіт за цим Договором. Не враховані підрядником у ціні цього Договору витрати, необхідні для виконання робіт за цим Договором, відшкодовуються за рахунок Підрядника. Ціни на матеріальні ресурси, що зазначені в кошторисній документації, повинні бути підтвердженими документами, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, що є додатком до даного Договору. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції та можуть містити іншу інформацію. Додаток №5 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси (надається учасником у машинозчитувальному форматі). X. Пунктом 1.1. частини І Додатка №4 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: календарний графік виконання робіт; план фінансування будівництва; договірну ціну; дефектні акти; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкової відомості ресурсів; відомості обсягів робіт; розрахунку загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунку прибутку та адміністративних витрат. Додатком №4 Додатку №5 Тендерної документації затверджена форма - плану фінансування будівництва. ХІ. Частиною 2 розділу І Додатка №1 Тендерної документації встановлено, що учасники надають забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного документа щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. ХІІ. Згідно пункту 3.2. розділу 3 Додатка №1 до Тендерної документації учасники надають протокол та/або виписка/витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ та/або виписка/витяг з державного реєстру юридичних осіб (торгового, судового, комерційного тощо) країни реєстрації учасника, сформована (-ий) не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» код ЄДРПОУ: 45448977 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Нове будівництво споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Сквирського закладу ЗЗСО I-III ст. №3 ім. Петра Тисьменецького Сквирської міської ради Київської області за адресою вул. Тараса Шевченка, 43, м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область" (Коригування) (ДК 021:2015-45210000-2 - Будівництво будівель), UA-2025-03-19-006827-a ● 5d625651db10490484730e93c100388a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: І. Учасник надав заповнену не за формою «Тендерну пропозицію (цінову)» згідно із Додатком №11 до тендерної документації, оскільки форма не містить інформації щодо строку виконання робіт. ІІ. Учасник надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг за вих.№ 58 від 15 квітня 2025 року (далі - Довідка), яка містить в пункті №4 інформацію про інженера з проектно-кошторисної роботи (аналог інженер-проектувальник) Сташенко Любов Григорівна, в якій відсутня інформація про те, що інженер-проектувальник, який буде залучено для виконання робіт має кваліфікацію «інженера-будівельника» та надана копія диплому не підтверджує відповідної кваліфікації, оскільки диплом наданий на кваліфікацію бакалавра в сфері будівництва. Учасник надав копії посвідчення та копії протоколу (виписки з протоколу) засідання комісії з навчання та перевірки знань головного інженера, інженера з охорони праці та виконавця робіт з пожежної безпеки за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій в яких містяться розбіжності щодо дати та номеру вихідного листа ДСНС про погодження даних програм з інформацією що міститься на сайті ДСНС та розбіжності щодо зазначення дати листа ДСНС про погодження даних програм у виданих посвідченнях вищезазначених працівників. Учасник не надав посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на інженера з охорони праці з проходження навчання з Загального курсу з охорони праці, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13. НПАОП 0.00-1.75-15. ІІІ. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за вих.№ 59 від 15 квітня 2025 року, яка містить в колонці №2 про необхідність зазначення наступної інформації « Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ», але в супереч поданій формі, довідка не містить повної інформації щодо ПIБ відповідальної особи. Дана інформація в довідці потребує приведення у відповідність. IV. Учасник не надав передбачену Податковим кодексом України річну звітність за будь-які чотири роки у періоді з 2020-2024 роки, зокрема: податкову декларацію платника податку із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Учасник не надав довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, яка має бути видана не раніше 2025 року. Учасник не надав всіх довідок з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше десятиденної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій (Казначейство). V. Учасник не надав від власника «збірно-розбірні будівельні ліси, комплекту 24 м2», листа-згоди про те, що власник не заперечує що видаткова накладна про їх купівлю будуть надані в складі тендерної пропозиції учасника, з посиланням на номер даної закупівлі. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вих.№ 60 від 15 квітня 2025 року, яка не містить жодної інформації про наявність власних або орендованих будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), які будуть використовуватись при виконанні даних робіт. При цьому, в наданій підсумковій відомості ресурсів в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» та «Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат» зазначено будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, якими будуть виконуватись роботи, при цьому не зазначено, що зазначені механізми будуть орендовані, відповідно є власним обладнанням учасника. VI. Згідно пункту 4.1. розділу І Тендерної документація закупівля здійснюється щодо нового будівництва. При цьому учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідка вих.№ 76 від 15 квітня 2025 року, яка містить зобов’язання учасника про здійснення заходів захисту довкілля після закінчення робіт «з капітального ремонту об’єкту зобов'язуємося очистити територію від будівельного сміття», що не відповідає предмету закупівлі. VIІ. Учасник надав анкету, яка заповнена не за встановленою формою Додатка № 8, оскільки: в пункті 4 Анкети не вірно зазначена інформація щодо виконавчого органу учасника, щодо найменування, складу: П.І.Б./імена членів виконавчого органу, країна громадянства, оскільки згідно частини 2 статті 122 Господарського кодексу України визначено, що виконавчий орган господарського об'єднання (колегіальний чи одноособовий) вирішує питання поточної діяльності, які відповідно до статуту або договору віднесені до його компетенції. Згідно Статуту учасника виконавчим органом є директор, який обирається загальними зборами. VIІІ. Учасники надав календарний графік виконання робіт, що не містить всієї інформації про перелік робіт згідно локальних кошторисів та інформації про виконавців – субпідрядників, які виконуватимуть пожежні роботи, про які учасник зазначив в тендерній пропозиції, що потребує уточнення актуальної інформації при складанні даного документу у відповідності до Рекомендацій Міністерства регіонального розвитку та будівництва України зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві. IX. Учасник не надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси в машинозчитувальному форматі. Х. Учасник надав план фінансування будівництва, інформація в якому не відповідає інформації зазначеній в календарному графіку виконання робіт, що потребує приведення у відповідність. ХІ. Учасник надав банківську гарантію, яка підписана посадовою особою банку по довіреності – Віктором Буркицею, при цьому довіреність підписана в.о. головою правління АТ «Банк Альянс» Чумаком О.О., який за даними Національного банку України, не є та не був головою правління банку та відповідно не мав права видавати таку довіреність на Віктора Буркицю або банком не надано документів, які підтверджують обіймання посади голови правління Чумаком О.О. За даними Національного банку України головою правління є Щербань П.П. Не надано на посадових осіб банку документів з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Учасник не надав в складі тендерної пропозиції оригінал платіжного документа щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. ХІІ. Учасник надав витяг з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань сформовану датою, що раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.