Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 202 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 215 000 UAH |
| Замовник: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945469 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Герман Полішко |
| Телефон: | +380969389161 |
| E-mail: | german.polishko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04082, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
3 |
Пунктом 17 розділу 1 “Документи та / або інформація, які вимагаються тендерною документацією” додатку №1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей” (далі-Додаток №1) до тендерної документації передбачено: “Лист-згоду з проєктом договору за формою наведеною в Додатку № 1.3. до тендерної документації.” Учасником на дану вимогу в складі тендерної пропозиції надано документ в якому невірно зазначено ідентифікатор закупівлі. Просимо виправити дану невідповідність.
04.04.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-04-04-010836-a на закупівлю автокранів з вантажопідйомністю від 32 тонн згідно ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби. 12.04.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Відповідно пункту 36 Особливостей в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати пʼяти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність, детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом спеціалізованих транспортних засобів та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів Учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 86 від 21.04.2025.
1. Пунктом 1 “Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 2 “Перелік кваліфікаційних документів” додатку №1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей” (далі-Додаток №1) до тендерної документації передбачено: “Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для постачання товару за предметом закупівлі.” Учасником на дану вимогу в складі тендерної пропозиції надано довідку, яка не містить інформації про наявні технологічні процеси, необхідні для виконання договору. Просимо виправити дану невідповідність шляхом зазначення наявності або відсутності даних процесів. 2. Пунктом 2 “Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” розділу 2 “Перелік кваліфікаційних документів” Додатку №1 до тендерної документації передбачено: “Для підтвердження інформації щодо кількості працівників, учасник повинен надати: - копію звіту з праці №1-ПВ (місячна) з відміткою про прийняття звітності відповідним органом за останній звітній період.” Учасником в складі тендерної пропозиції неналежно обґрунтовано відсутність даної звітності в складі тендерної пропозиції. Просимо виправити дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.