Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 498 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Віталій ДЗЮБІН |
| Телефон: | +380957310832 |
| E-mail: | vitalii.dziubin@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку вих. № 13/05.06.25 про наявність власної виробничої бази (станції технічного обслуговування), що розташована за адресою м. Дрогобич, вул. Тураша, 20, натомість на підтвердження інформації, що зазначена у довідці Учасник надав сканований Договір куплі-продажу нерухомого майна, в якій зазначено право власності на нерухоме майно, що розташоване за адресою м.Дрогобич, вул.Тураша Мирослава, 20 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам 1.1.Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель: 1. Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ) 1.1 Довідка в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність власної чи орендованої виробничої бази (станції технічного обслуговування), яка територіально знаходиться в межах 150 км від м. Стрий Львівської обл. із зазначенням фактичного місця розташування. 1.2 На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність виробничої бази (п 1.1. даного кваліфікаційного критерію) Учасник надає скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в довідці Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність власної чи орендованої виробничої бази (станції технічного обслуговування), яка територіально знаходиться в межах 150 км від м. Стрий Львівської обл. із зазначенням фактичного місця розташування або оновлені документи згідно пп. 1.1, 1.2, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано скан-копію договору № 1/02.06.21 від 02.06.2021 р. який містить не всі додатки, які є невід’ємною частиною договору. Згідно довідки № 04/05.06.25, наданої учасником, договір містить 10 додатків, проте учасник в свою чергу надав копії лише 9 додатків – відсутній Додаток 9 від 18.11.2022р. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)* щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми)*. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); 2.2. Надати скан-копію(-ї) договору (-ів), що наведено Учасником в довідці/листі згідно п.2.1 про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)* із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів)(якщо є такі додатки). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 2.3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(-и) договором(-ами)*. (з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору) *Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг з ТО та ремонту екскаваторів Документи згідно пунктів 2.2 та 2.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці/листі згідно п.2.1., при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці/листі згідно п.2.1 цього критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати скан-копію(-ї) договору (-ів), що наведено Учасником в довідці/листі згідно п.2.1 про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)* із додатками, які є невід’ємною частиною договору та який підтверджує виконання аналогічного договору щодо надання послуг з ТО та ремонту екскаваторів. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано лист щодо повноважень посадових осіб, який не відповідає ФОРМІ додатку № 1.1 до тендерної документації Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель 1.Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору 1.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати Лист за підписом керівника по ФОРМІ Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.