Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 128 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 640 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крицька Марина Анатоліївна |
| Телефон: | 380975900799 |
| E-mail: | u.o.zakupivli@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовником-ЦЗО виявлено невідповідність документів до вимог тендерної документації, а саме: Відповідно до п. 3 Розділу 1. Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми із зазначенням предмету договору, номеру та дати укладення договору, строку виконання договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник має надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. Просимо надати документ, який підтверджує повне виконання аналогічного договору відповідно до вищезазначених вимог тендерної документації. Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.