Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 67,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костянтин Стельмаков |
| Телефон: | +380617698131 |
| E-mail: | skv82zokb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
3 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), визначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 3222000374) в закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Лампа LED) ID: UA-2025-08-15-003025-a, виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п.1 абзацу 4 ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник надає тендерну пропозицію згідно форми викладеної в Додатку 1 тендерної документації. Невідповідність: Учасник надав тендерну пропозицію без зазначення виробника та країни походження та не вірно вказав строк поставки товару(п. 9 форми). Рішення: Учасник повинен надати оновлену тендерну пропозицію у відповідності до вимо, викладених в Додатку 1 тендерної документації. 2. Відповідно Додатку 3 тендерної документації: Учасник повинен надати гарантійні листи. Невідповідність: Учасник не надав гарантійні листи на пункти 2,3,4,5,7,8,9,10,11. Рішення: Учасник повинен надати гарантійні листм відповідно пунктів 2,3,4,5,7,8,9,10,11 Додатку 3 тендерної документації. 3. Відповідно до п. п. 1.4 п.1 Додатку 5 тендерної документації Учасник Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі Невідповідність: Учасник надав Витяг не у відповідності до вимог замовника. Рішення: Учасник повинен надати оновлений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Рішення: ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 3222000374) в закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Лампа LED) ID: UA-2025-08-15-003025-a виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.