Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
замовлення здійснюється згідно заявки (напередодні дня постачання товару – телефоном, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), постачання товару проводиться не рідше двох разів на тиждень , в робочі години , за адресою: 44345, вул.Залізнична1,с.Руда, Ковельський р-н, Волинська обл., згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 91 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 455,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РУДЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
| ЄДРПОУ: | 05383945 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зінчук Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 0977259770 |
| E-mail: | ruda-pni@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 44345, Україна, Волинська область,Любомльський р-н, село Руда, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 1 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.