Закупівлю оголошено - 15-05-2025, 14:39. Дата останніх змін - 17-06-2025, 10:57

Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в будівлі ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. В.Грищенка,25)

Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в... Державна закупівля - UA-2025-05-15-008505-a Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в будівлі ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. В.Грищенка,25) від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» від 5/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-15-008505-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-15-010291-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 14:39
по 24-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 14:39
по 27-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. 1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо). 1Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
130217.92
130 217,92 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 302,18 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
ЄДРПОУ:00130926 Досьє YouControl
Контактна особа:Дятченко Ганна Олександрівна
Телефон:380501005404
E-mail:A.Djatchenko@zoe.com.ua
Місцезнаходження:
69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт з заміни вхідн ...
130 217,92 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в будівлі ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. В.Грищенка,25

1
послуга
69035 Україна Запорізька область Запоріжжя вул. Володимира Грищенка,25
по 24-10-2025
45421131-1
Встановлення дверей


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-05-2025 по 25-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, 69063, Запорізька обл., місто Запоріжжя, Олександрівський район, ВУЛИЦЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 36, 69063, Хомутський Анатолій Олександрович
Остаточна пропозиція:
109 502,36 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-06-2025, 16:44
Період подачі оскарження:
по 11-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 30-05-25, 15:48:40
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД" (ЄДРПОУ - 42809204) до 24.06.2025 року (включно), тобто в межах 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (на підставі п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 та ч. 10 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі») у зв’язку з необхідністю більш детального та всебічного розгляду документів тендерної пропозиції. Дата прийняття рішення: 30.05.2025 року. Уповноважена особа АТ «Запоріжжяобленерго» Сергій ШАТАЛОВ.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 25-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-06-25, 15:06:42
24

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Розділу І «Перелік документів, які надають учасники у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог замовника» Додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації Учасником надається: «1.1. Аналогічний договір* укладений не раніше 2023 р. (з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)) 1… 1.2. Позитивний лист-відгук складений не раніше 2023 року щодо виконаного аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Не розглядатимуться листи-відгуки, видані Учаснику Замовником.». Учасником ТОВ «ЛАТЕВ БУД» на виконання п. 1 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано: - Строкова угода № FTC-64FVW-9WZ-WIR-Kyiv-WASH-25-09-2024-0170V від 25.09.2024, укладений між трьома сторонами: З однієї сторони: НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, 04352842 (Замовник), З другої сторони: ВПІНО «Філія АКТЕД», 26620088 (Платник) З третьої сторони: ТОВ «ЛАТЕВ БУД», 42809204 (Підрядник). - Лист-відгук № (FVW-WASH) 0170V від 27.11.2024 від ВПІНО «Філія АКТЕД», 26620088 на Строкову угоду № FTC-64FVW-9WZ-WIR-Kyiv-WASH-25-09-2024-0170V від 25.09.2024. В листі №(FVW-WASH) 0170V від 27.11.2024 зазначено, що ВПІНО «Філія АКТЕД» в якості Замовника, рекомендує ТОВ «ЛАТЕВ БУД», як надійного та відповідального підрядника для поточних ремонтів. Згідно змісту Строкової угоди № FTC-64FVW-9WZ-WIR-Kyiv-WASH-25-09-2024-0170V від 25.09.2024 сторона ВПІНО «Філія АКТЕД», 26620088 виступає Платником, а не Замовником. Згідно Строкової угоди № FTC-64FVW-9WZ-WIR-Kyiv-WASH-25-09-2024-0170V від 25.09.2024 р.: розділ 1. «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» п.1.1: Підрядник зобов’язується виконати власними силами і засобами відповідно до умов цього Контракту Роботи.........а Замовник прийняти виконані роботи, а Платник зобов’язується оплатити роботи відповідно до умов цього Контракту. Згідно п.6. «ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Замовник зобов’язаний: Контролювати виконання робіт згідно умов цієї Угоди (п.6.6.1), Приймати належним чином виконані роботи згідно умов цієї Угоди (п.6.6.2). Платник зобов’язаний: Забезпечити своєчасне фінансування робіт у повному обсязі (п.6.3.1) Згідно п.7. «ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ -ПЕРЕДАЧІ РОБІТ» п. 7.4. Якщо після прийняття роботи Замовник виявив відступи від умов контракту або інші недоліки......, він зобов’язаний негайно повідомити про це Підрядника. Таким чином, саме Замовник НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ є суб’єктом, який прийняв роботу і є належним суб’єктом, який може надати інформацію про виконання договору і підтвердити якісне виконання договору. Відтак, відгук повинен бути від Замовника, а не від Платника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: Позитивний лист-відгук складений не раніше 2023 року щодо виконаного аналогічного договору № FTC-64FVW-9WZ-WIR-Kyiv-WASH-25-09-2024-0170V від 25.09.2024, наданий від Замовника - НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення договору. АБО Інший аналогічний договір та позитивний лист-відгук про його якісне виконання згідно вимог п. 1 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації. 2. Відповідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «2.1. Довідка про наявність працівників1 відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. 1 Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг. У Довідці повинна бути інформація про те що, працівники, які безпосередньо залучені до надання послуг, пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки згідно НПАОП 0.00-4.12.05. 2.2. «На підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці (наданої на виконання п.2.1), надати документ1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або співвиконавцем (ями) (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Документи, що містять персональні дані можуть надаватися з рахуванням п. 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозицій» тендерної документації» 1 Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг.» Учасником ТОВ «ЛАТЕВ БУД» на виконання п. 2 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано: - Довідку вих. №02 від 26 травня 2025 р. про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - Цивільно-правовий Договір № 01 від 22.07.2024, укладений між ТОВ «Латев Буд» (Замовник) та фізичною особою Пугач Олександр Олександрович (Виконавець); - Цивільно-правовий Договір № 02 від 22.07.2024, укладений між ТОВ «Латев Буд» (Замовник) та фізичною особою Рустамов Нізамов Шамеддінович (Виконавець); - Цивільно-правовий Договір № 04 від 22.07.2024, укладений між ТОВ «Латев Буд» (Замовник) та фізичною особою Щетінін Едуард Борисович (Виконавець); - Цивільно-правовий Договір № 05 від 22.07.2024, укладений між ТОВ «Латев Буд» (Замовник) та фізичною особою Чернов Максим Володимирович (Виконавець). В стовпці 4 довідки вих. №02 від 26 травня 2025 р. «Приналежність організації, в якій працює зазначений персонал (учасник/співвиконавець)» стосовно Пугача О.О., Рустамова Н.Ш., Щетініна Е.Б. та Чернова М.В. вказано: Учасник. В стовпці 5 довідки вих. №02 від 26 травня 2025 р. «Найменування (назва) організації, в якій працює працівник» стосовно Пугача О.О., Рустамова Н.Ш., Щетініна Е.Б. та Чернова М.В. вказано: ТОВ «Латев Буд». Відповідно п.1.4 зазначених Договорів вони не є трудовими договорами та регулюються положеннями Цивільного кодексу України. За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов'язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. На такі взаємовідносини не поширюється дія трудового законодавства. Між працівником і роботодавцем завжди укладається трудовий договір. Тоді як цивільно-правовий договір укладається з незалежним підрядником. Відповідно п.2.1 вищезазначених Цивільно-правових договорів, за виконану роботу Замовник сплачує Виконавцеві винагороду обумовлену в індивідуальному порядку, згідно акту виконаних робіт. Отже, в стовпцях 4 та 5 довідки № 02 від 26.05.2025 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід Учасник зазначив не достовірну інформацію, а саме: громадяни Пугач О.О., Рустамов Н.Ш., Щетінін Е.Б. та Чернов М.В. не є працівниками Учасника ТОВ «ЛАТЕВ БУД». Згідно ч. 3 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Згідно ст. 55 Господарського кодексу України: Суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Суб'єктами господарювання є: 1) господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку; 2) громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Громадяни (Фізичні особи) Пугач О.О., Рустамов Н.Ш., Щетінін Е.Б. та Чернов М.В., згідно наданих договорів є фізичними особами, не є зареєстрованими у встановленому порядку для здійснення господарської діяльності. Відтак Громадяни (фізичні особи) Пугач О.О., Рустамов Н.Ш., Щетінін Е.Б. та Чернов М.В не є суб’єктами господарювання, яких Учасник може залучити у якості співвиконавця на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи наведене вище Учасник ТОВ «ЛАТЕВ БУД» не підтвердив наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше, ніж 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше, ніж 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг) за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. У Довідці повинна бути інформація про те що, працівники, які безпосередньо залучені до надання послуг, пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки згідно НПАОП 0.00-4.12.05. ТА На підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, документ1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або співвиконавцем (ями) (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг.»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-06-25, 15:06:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-15-008505-a-a1
Номер договору:
7-06-25
Дата підписання договору:
16-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 16-06-2025 по 31-12-2025
108 517 UAH
Ціна договору
90 430,83 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
109 502,36 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-05-2025, 22:27:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - свідоцтво
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази — довідка.
Доказ:
Документ
Документи, що підтверджують право користування обладнанням, матеріально-технічною базою.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Підтвердження наявності трудових або інших відносин учасника саме з працівниками, наведеними в довідці.
Доказ:
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – довідка.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір.
Доказ:
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-05-2025, 14:40:00
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:58:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено15-05-2025, 14:39:54
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:06
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічний Видалено15-05-2025, 14:39:54
            Інший
            публічний Видалено15-05-2025, 14:39:54
            Інший
            публічний Видалено15-05-2025, 14:39:54
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:07
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:07
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:08
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:06
            Інший
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:06
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 14:39:54
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 14:39:54
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:08
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 13:56:08

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , У випадку залучення субпідрядника (-ів) /співвиконавця (-ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається: Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника згідно вимог Додатку №2 тендерної документації (довідка не надається у випадку незалучення або в обсязі менше 20 відсотків)
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в будівлі ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. В.Грищенка,25
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - свідоцтво
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт). , На власні транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, спеціальну техніку зазначені у довідці, наданій на виконання п.2.1., Учасником надається Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
                  Документи, що підтверджують право користування обладнанням, матеріально-технічною базою.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи, що підтверджують право користування обладнанням, матеріально-технічною базою, необхідних для надання послуг/ виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці. , У разі, якщо учасник планує використовувати орендоване або залучене обладнання, надати копії документів, що підтверджують право користування (договір оренди та/або договір лізингу, та/або договір надання послуг та/або договір субпідряду (підряду) та /або інші документи, що підтверджують право користування), з обов’язковим наведенням їх переліку в цьому документі, чинних на дату подання тендерної пропозиції. У разі оренди (найму) транспортного засобу за участю фізичної особи договір повинен бути нотаріально посвідчений (згідно ст. 799 ЦК України).
                  Наявність обладнання та матеріально-технічної бази — довідка.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. , Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, спеціальної техніки, механізмів, обладнання та устаткування) (далі - техніка), необхідних для надання послуг/ виконання робіт, оформлена за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. До довідки включаються власна та залучена техніка, які будуть використовуватися при наданні послуг/ виконанні робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання та чинного законодавства України у цій сфері.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в будівлі ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. В.Грищенка,25
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Підтвердження наявності трудових або інших відносин учасника саме з працівниками, наведеними в довідці.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Підтвердження наявності трудових або інших відносин учасника саме з працівниками, наведеними в довідці. , На підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці (наданої на виконання п.2.1), надати документ1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або співвиконавцем (ями) (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Документи, що містять персональні дані можуть надаватися з рахуванням п. 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозицій» тендерної документації» 1 Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг.
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – довідка.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. , Довідка про наявність працівників1 відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. 1 Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг. У Довідці повинна бути інформація про те що, працівники, які безпосередньо залучені до надання послуг, пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки згідно НПАОП 0.00-4.12.05.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Поточний ремонт з заміни вхідних внутрішніх дерев`яних дверних блоків на металопластикові в будівлі ЗМЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. В.Грищенка,25
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-05-2025, 13:56:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Аналогічний договір укладений не раніше 2023 р. , Аналогічний договір* укладений не раніше 2023 р. (з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)) 1 * Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є встановлення та/або заміна металопластикових дверних блоків, та/або поточний ремонт в складі якого проводились роботи/послуги зі встановлення та/або заміни металопластикових дверних блоків, та/або капітальний ремонт в складі якого проводились роботи/послуги зі встановлення та/або заміни металопластикових дверних блоків. 1Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок та/або додатків не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. До розгляду не допускаються документи видані учаснику замовником
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Позитивний відгук складений не раніше 2023 року щодо виконаного аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. , Позитивний лист-відгук складений не раніше 2023 року щодо виконаного аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Не розглядатимуться листи-відгуки, видані Учаснику Замовником.
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 15-05-2025, 14:39:55
                  Дата архівування: 21-05-2025, 13:56:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Аналогічний договір укладений не раніше 2023 р. , Аналогічний договір* укладений не раніше 2023 р. (з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)) 1 * Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є встановлення та/або заміна дверних блоків. 1Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок та/або додатків не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. До розгляду не допускаються документи видані учаснику замовником.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ