| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 628 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000 UAH |
| Замовник: | ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
| ЄДРПОУ: | 00698207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Тарасенко |
| Телефон: | +380677941135 |
| E-mail: | iratarasenko2000@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10007, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Коростишівська, буд. 54 |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ДП «ВІННИЦЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» . У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме: до 16 липня 2025 року у зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівель є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Щодо надання повідомлення про наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 Тендерної документації встановлено, що Тендерна (цінова) пропозиція за формою (по кожному лоту окремо), наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, з остаточною ціною пропозиції. Заповнена цінова пропозиція, подана ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ВІННИЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ”, не відповідає технічному завданню та суті предмета закупівлі, встановлених Замовником. Згідно з умовами тендерної документації, а саме технічним завданням, предметом закупівлі є 493 окремі послуги з калібрування великої кількості приладів та обладнання із конкретно визначеним їх переліком (наприклад, аналізатори рідини, спектрофотометри, хроматографи, ваги, термометри, манометри, гігрометри, прилади для аналізу молока тощо), із зазначенням найменування, типу та кількості кожного пристрою, які підлягають калібруванню. Учасником натомість у ціновій пропозиції зазначено лише одну послугу із загальною вартістю, без розподілу за найменуваннями та кількістю приладів відповідно до технічної специфікації Замовника. Відсутнє деталізоване заповнення цінової пропозиції по кожному виду обладнання та послуги, як це прямо вимагається технічним завданням та як це має бути для забезпечення прозорості та достовірності формування ціни пропозиції. Крім того, таке заповнення не дозволяє оцінити відповідність пропозиції учасника потребам Замовника щодо кожної конкретної позиції та не дає змоги встановити обґрунтованість цінових показників по кожній одиниці послуги чи обладнання. Фактично це є порушенням вимог щодо змісту та форми пропозиції, оскільки технічне завдання та форма цінової пропозиції передбачають відображення усіх позицій предмету закупівлі окремо, з урахуванням кількості, одиниць виміру та вартості кожної послуги. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам щодо деталізації та структури цінової пропозиції, що унеможливлює її належний розгляд та порівняння з іншими пропозиціями, а також не відповідає обсягу та суті предмета закупівлі, визначеного Замовником. Відповідно до пукнту 2 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постановою Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5), з урахуванням вимог встановлених цим розділом тендерної документації. Банківська гарантія має бути безвідкличною. Банківська гарантія надається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 18000,00 грн. (Вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - строк, термін або чинність банківської Гарантії тощо із зазначенням конкретних дат її «від» і «до»; - посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання забезпечення; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою їз Бенефіціаром. Без згоди Бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дій гарантії; - обов’язок банка протягом 5 робочих днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в який буде посилання на одну з підстав, що визначені у частині 3 цього Розділу тендерної документації; інформація щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 цього Розділу тендерної документації. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення забов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; - умов про удосконалення процедури повернення тендерного забезпечення (вимог щодо надання Бенефіціаром будь-яких підтверджуючих документів, у т.ч. документів, що підтверджують право підпису письмової вимоги тощо); У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) знакладанням КЕПуповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилина на підставі ч. 1 ст. 31 Закону. У складі тендерної пропозиції учасником надано банківську гарантію, яка не відповідає встановленим вимогам тендерної документації щодо зазначення предмета закупівлі. Зокрема, у тексті банківської гарантії, що міститься у файлі «Підписаний%20G0625-1905-GL_tender%20(1).pdf», зазначено наступне формулювання: «Предмет закупівлі: Код CPV за ДК 021:2015 «50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання» (50433000-9 Послуги з калібрування». Водночас у тендерній документації Замовника, а саме в розділі "Інформація про предмет закупівлі", встановлено чітку вимогу щодо зазначення предмета закупівлі: «Код CPV за ДК 021:2015 «50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання». Додавання у тексті банківської гарантії додаткового коду (50433000-9 Послуги з калібрування), що не міститься у визначенні предмета закупівлі Замовника, призводить до невідповідності наданої гарантії вимогам тендерної документації. Така розбіжність у формулюванні предмета закупівлі у банківській гарантії та в тендерній документації є підставою для встановлення факту невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника. Це також ставить під сумнів дійсність і належність наданого забезпечення, оскільки банківська гарантія повинна точно відповідати змісту, визначеному в умовах закупівлі. На підставі наявних невідповідностей учасник повинен надати належні документи на виконання вимог пункту 4 Додатку 2 Тендерної документації - Тендерна (цінова) пропозиція за формою (по кожному лоту окремо), наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, з остаточною ціною пропозиції, та надати належна забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог пункту 2 розділу 3 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.