1. Строк поставки кожної партії товарів - НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ з моменту отримання заявки Покупця 2 РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ, в робочі дні - з 7-30 до 14-00 год. з дати підписання Договору до 31.12.2024р. 2. Згідно п.7.4 Договору Покупець має право в односторонньому порядку розірвати Договір у випадку, якщо Постачальник НЕ ВИКОНУЄ свої зобов’язання за Договором з урахуванням умов Договору, в тому числі ненадання Постачальником документів згідно п.п. 2.3 цього Договору. 3. Відповідно до п.1.5 та п.2.3 Договору Постачальник зобов’язаний надати Покупцю бухгалтерську документацію та документи, що підтверджують якість та відповідність товару: декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок тощо), а також документами, що засвідчують його походження, безпечність та відповідність вимогам стандартів, ДСТУ, ТУ, ISO. 4. Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 286 301,68 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986233 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина НОС |
Телефон: | +380564947341 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50053, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, буд. 32А |
0 |