Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 127 307,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 273,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А7366 |
| ЄДРПОУ: | 26615207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Горобець |
| Телефон: | +380974707985 |
| E-mail: | horobets.a.a@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Продовження строку кваліфікації у зв'язку з оголошенням вимоги про усунення невідповідності
За результатом розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідність у наданих Вами документах, а саме: не надано гарантійний лист про те, що залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 75% загального терміну його придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців. У Вашій тендерній пропозиції міститься лист про те, що "залишковий термін придатності товару на момент постачання буде складати не менше 80% загального терміну придатності в 1 рік, згідно паспорту виробника". Таким чином, з Вашого листа вбачається, що загальний термін придатності товару складає 1 рік, а на момент поставки Ви гарантуєте збереження не менше 80% від 1 року – тобто не менше 9,6 місяців. Отже, наданий Вами гарантійний лист не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене вбачається невідповідність п. 2 р. ІІ додатка 1 Тендерної документації Замовника. На підставі вищевикладеного просимо виправити цю невідповідність та надати відповідний гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.