Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 248 914,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 91 244,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 91 244,57 UAH |
| Замовник: | Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24760454 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/ |
| Контактна особа: | Олена Бєлоусюк |
| Телефон: | +380487256446, +380487221254 |
| E-mail: | inz-upravlenie@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
4 |
ПРОТОКОЛ № 58 щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.М’ясоєдовська, буд.13, код ЄДРПОУ 24760454 27 березня 2025 року м.Одеса ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в Управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, що затверджене наказом начальника управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради від 10.11.2022 року № 35 провести, керуючись протоколом уповноваженої особи №48 від 10.03.2025 року та №49 від 11.03.2025 – провести розгляд та оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГ-КУРОРТ-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33311879, місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СПИРИДОНІВСЬКА, будинок 10, НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ 15) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт пляжу для людей з інвалідністю між траверсами №6-Б та №7 другої черги протизсувних споруд в районі 11-ої станції Великого Фонтану у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи) (КПКВ 2916030 – «Організація благоустрою населених пунктів») (КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-10-013233-a Закупівля на prozorro.gov.ua. ПЕРЕБІГ ПОДІЙ: Щодо питання 1 порядку денного: Провести розгляд та оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГ-КУРОРТ-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33311879, місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СПИРИДОНІВСЬКА, будинок 10, НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ 15) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт пляжу для людей з інвалідністю між траверсами №6-Б та №7 другої черги протизсувних споруд в районі 11-ої станції Великого Фонтану у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи) (КПКВ 2916030 – «Організація благоустрою населених пунктів») (КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-10-013233-a Закупівля на prozorro.gov.ua, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідності вимогам тендерної документації у порядку та строки, визначенні статтею 29 Закону з урахуванням положень 36 і 43 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника по вищезазначеній закупівлі уповноваженою особою виявлено, що тендерна пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: Пунктом 43 Особливостей передбачено - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Керуючись вищевказаним, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1.Додатком 4 Тендерної документації Замовника пунктом 4 передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції: документи, що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію та договір, завірені належним чином копії або копії виготовлені з оригіналів усіх документів: статут (пункт 3 у цьому переліку), виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У випадку, якщо Статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору Загальними Зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція Учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення Учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору. Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто документ «2.1 ЮКС Статут (нова редакція).pdf», пунктом 9.5. статті 9 «Загальні збори учасників» Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Курорт Сервіс» (нова редакція) (далі – Статут), якого передбачено, підпунктом 9.5.5, що до Компетенції Загальних Зборів Учасників Товариства належать, зокрема «прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними зборами учасників. Водночас, пунктом 10.3.3. Статті 10 Виконавчий орган Товариства передбачено, що Директор має право приймати рішення про укладення, зміну чи розірвання будь-яких правочинів (договорів та інших угод) на будь-яку суму, за винятком тих правочинів (договорів та інших угод), прийняття рішення про укладання, зміну чи розірвання по яким відноситься до компетенції Загальних зборів. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутні документ, який підтверджує документальне підтвердження погодження (протокол або витяг з протоколу) у якому міститься рішення Загальних зборів, яке передбачене Статутом товариства Учасника. 2.Додатком 4 Тендерної документації Замовника пунктом 22 передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції - Витягу із журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків на підприємстві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2023 -2024 років або на більш пізній період (надається перша сторінка такого Журналу). Однак, вказаний документ відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. 3. Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто документи 1. 1.1 Витяг Науменко А.Г.pdf 2. 1.2. Паспорт_Науменка.pdf 3. 2.1 ЮКС Статут (нова редакція).pdf 4. 2.2. Свид. плат. НДС Юг-Курорт.jpg 5. 9.5 Накази про прийняття з книжками.pdf 6. 9.6 Свідоцтва водолазів.pdf Вищевказані документи виготовлені із копії та є не завіреними відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме подання учасниками належним чином засвідчених копій документів повинні містити власноручний підпис уповноваженої на засвідчення особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади такої особи та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Водночас Тендерна пропозиція містить ці ж документи з накладенням УЕП: 1. 1.1 Витяг Науменко А.Г.pdf.p7s 2. 1.2. Паспорт_Науменка.pdf.p7s 3. 2.1 ЮКС Статут (нова редакція).pdf.p7s 4. 2.2. Свид. плат. НДС Юг-Курорт.jpg.p7s 5. 9.5 Накази про прийняття з книжками.pdf.p7s 6. 9.6 Свідоцтва водолазів.pdf.p7s Тоді як вимогою тендерної документації є накладення на електронні документи, що подані у складі тендерної пропозиції Учасника саме КЕП. 4. Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто: Документ у складі тендерної пропозиції Учасника «9.6 Свідоцтва водолазів.pdf» та «9.6 Свідоцтва водолазів.pdf.p7s», що розміщені учасником в електронній системі закупівель не належної якості, не є чіткими, не розбірливі та не є доступними до читання та опрацювання, не повно і не чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документу, незалежно від змісту інформації. 5. Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто : Документ у складі тендерної пропозиції Учасника під назвою «7.4. Акти виконаних робіт аналогічний досвід ч2.pdf» виготовлена із копії та є не завіреною відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме подання учасниками належним чином засвідчених копій документів повинні містити власноручний підпис уповноваженої на засвідчення особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади такої особи та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». 6.Під час розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника Уповноваженою особою Замовника розглянуто: Довідку Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Курорт-Сервіс» №2403-06 від 24.03.2025 «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази». На підтвердження згідно тендерної документації потрібно надати скановані копії –однак, все надано в фотокопіях. (Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 №715/34998 затверджено Перелік формальних помилок - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text . Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2021 р. № 504 Про перейменування Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/504-2021-%D0%BF#Text (дата звернення: 14.12.2023). Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710: а саме Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.) У складі тендерної пропозиції згідно вищевказаної Довідки: Пунктом 18 зазначено ДЕО Сенс ВН5020АТ - відсутні сканована копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 20 зазначено Екскаватор Hitachi EX55UR-3-1 ВНР005951 – відсутні підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 28 зазначено Мерседес АТЕГО ВН4935ОЕ – надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №00883-00045-22, однак останній є таким строк дії якого скінчився, оскільки дата чергового проходження обов’язкового технічного контролю не пізніше 12.05.2023. Пункт 34 Опель Комбо ВН6903СА - відсутнє підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану. Пункт 41 Автокран 10-20Т-С МАЗ, ВН0394ВІ - відсутня сканована копія договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 43 Кран автомобільний КС-55727-1ВН 0394 ВІ - відсутня сканована копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканована копія договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 44 Опель – SKD WOLOXCF0684 320448 - відсутні сканована копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 45 Трактор Т-156Б – в переліку техніки «Трактор» в технічному паспорті Серії АБ №493636 вказано «Навантажувач», окрім того технічний паспорт має позначення та виправлення, відсутні підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункти 47, 48, 49 – відсутні скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та скановані копії договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункти 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 – відсутні скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 98 – Екскаватор-навантажувач 36393ВН JCB 4CX - відсутнє підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану Пункт 109 – навантажувач-фронтальний 42155ВН KUBOTA R530Z – відсутнє підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану Пункт 120 Автомобіль ГАЗ 24 ВН7621ЕС 77 - - відсутні скановані копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканована копія договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 121 Бурова установка – ВН1306СТ ГАЗ 6653 - відсутні підтвердження проведеного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу у вигляді копії протоколу перевірки технічного стану та сканованої копії договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Пункт 122 Вантажний бортовий з кран-маніпулятор ВН5949НВ в переліку техніки зазначений як Mesedes-Benz, тоді як в технічному паспорті Mersedes-Benz власник Бумбурас Васіліос – не підтверджено на якій підставі користується зазначеною технікою ТОВ «Юг-Курорт Сервіс». Пункт 123 ГАЗ 3302-388 ВН 1804 СІ - надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №00787-00704-23 є таким, строк дії якого скінчився, оскільки дата чергового проходження обов’язкового технічного контролю не пізніше 17.03.2025, сканована копія договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів відсутня. Водночас надані технічний паспорт на DAEWOO SEANS 2006 року, договори страхування ПОЛІСИ ЕР 222315890, ЕР 224148785 на ГАЗ 3302-14 ВН1400СТ та ЗАЗ TF55YO ВН5020АТ, однак такі автомобілі відсутні в переліку матеріально-технічної бази. Також, деякі пункти довідки (частково інформація) Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Курорт-Сервіс» №2403-06 від 24.03.2025 «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази» викладені іншою мовою аніж українська. Водночас, у складі тендерної пропозиції Учасника наданий Документ «ТехОгляд.pdf», однак скановані копії виготовлені не з оригіналів документів. Надані Учасником скановані копії документів належним чином не засвідчені. Документ наданий у складі тендерної пропозиції Учасника «Тех паспорти.rar» надані у вигляді фото технічних паспортів техніки – тоді як вимогою було надання сканованих копій таких документів. 7.Згідно Додатку 4 Тендерної документації вимогою Замовника було наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, окрім іншого: ** Перелік і кількість будівельних машин та транспортних засобів, яка є обов’язковою для виконання робіт, згідно проєктної документації. КОМПЛЕКТ ДЛЯ ГАЗОВОГО РІЗАННЯ, ЦИРКУЛЯРНА ПИЛА, РУЧНІ ЕЛЕКТРИЧНІ НОЖИЦІ, в довідці Учасника саме такого обладнання немає. Якщо Учасником в довідці зазначені еквіваленти – Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі. 8. Згідно Додатку 4 Тендерної документації Замовника було наявність 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог технічного завдання, що містить наступну інформацію: - про наявність засобів індивідуального захисту (спеціального одягу, взуття тощо); захисних касок згідно ДСТУ EN 397-2017 «Каски захисні промислові»; гумовими рукавичками згідно з ДСТУ EN 420:2017 та респіраторами згідно з ГОСТ 12.4.028 під час робіт з просочувального гідроізолювання з використанням шкідливих хімічних композицій; засобів індивідуального захисту від шуму ( втулки, вкладки, тампони у вуха (при рівнях звуку не вище 100дБ), протишуми зовнішнього використання: навушники (до 110дБ), шоломи (до 120дБ), костюми (разом з шоломами при рівнях звуку вище 120дБ) при виконанні будівельно-монтажних робіт для захисту від шуму, засобів індивідуального захисту від вібрації - рукавиці чи перчатки з віброгасними долонями та віброгасні вкладки – для рук, спеціальне взуття з віброгасною подошвою, віброгасні наколінники – для ніг, віброгасні нагрудники, пояси, спеціальні костюми – для тіла. Однак, така довідка відсутня у складі пропозиції Учасника. 9.Згідно Додатку 4 Тендерної документації вимогою Замовника було наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Довідці Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Курорт Сервіс» №2403-06 від 24.03.2025 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зазначено: Пункт 46 згідно договору про проведення водолазного обстеження водолаз Уганський Ігор Павлович, тоді як згідно Свідоцтва №143-03-19 про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, реєстраційний №262-19 видано на Ічанського Ігора Павловича. Пункт 47 згідно договору про проведення водолазного обстеження водолаз Гонігель Олександр Володимирович, тоді як згідно Свідоцтва №43-07-24 про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, реєстраційний №84-24 видано на Гонітель Олександра Володировича. 10. В Тендерній документації Замовника зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатку №4 тендерної документації на цю закупівлю. Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. (виняток: якщо електронний документ тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику закупівлі не потрібно накладати на нього свій КЕП.) Онлайн сервісом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого підпису електронного підпису, згідно протоколу перевірки створення та перевірки такого електронного підпису за результатами перевірки визначено, що тип підпису удосконалений. Тобто Учасник наклав на пропозицію в цілому УЕП, електронні документи у складі тендерної пропозиції Учасника також завірені УЕП. Отже, для виправлення невідповідності, щодо невірного підпису, учасник згідно вимог замовника повинен накласти саме КЕП на свою пропозицію та на інші документи, оскільки це вимагалося Тендерною документацією. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не має підстав не надати учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, оскільки порушить вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Оскільки Замовником під час перевірки Пропозиції учасника не виявлено факту зазначення в Пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГ-КУРОРТ-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33311879, місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СПИРИДОНІВСЬКА, будинок 10, НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ 15) будь-якої невідповідної технічному завданню чи недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, прийнято рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що визначені цим Протоколом. Враховуючи РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022, далі пряма мова: «Колегією листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, Пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Отже, така практика Колегії свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення». УХВАЛЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГ-КУРОРТ-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 33311879, місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ СПИРИДОНІВСЬКА, будинок 10, НЕЖИЛЕ ПРИМІЩЕННЯ 15) по процедурі відкритих торгів (з особливостями) по закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт пляжу для людей з інвалідністю між траверсами №6-Б та №7 другої черги протизсувних споруд в районі 11-ої станції Великого Фонтану у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи) (КПКВ 2916030 – «Організація благоустрою населених пунктів») (КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-10-013233-a Закупівля на prozorro.gov.ua та надати термін у 24 години для виправлення учасником зазначених у протоколі та повідомленні невідповідностей. 2.Розглянути через 24 години подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей. 3.Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі, шляхом застосування відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.